četvrtak, 26. lipnja 2014.

Captured T-34

Captured T-34

Pripremio: Dule

Rešio sam da se oprobam malo i sa nemačkim listama. Naravno, lista mora da bude tenkovska. I treba da bude ruska :)
U knjizi Eastern front može se naći lista Mitlere Panzerkompanie u kojoj mogu da se uzmu za 1inC i 2inC tenkovi T-34 i onda obavezno još dva voda T-34. Lista je SS što znači da su Fearless/Veteran i eto prilike da igram sa F/V T-34 što sa Rusima ne mogu. I naravno, za nemačke T-34 ne važi Hen&Chicks!

Od konverzije T-34 u SU-100 (videti članak od pre nekoliko meseci) ostale su mi tri kupole koje sam rešio da iskoristim. Prvo sam im dodao komandirske kupole što su Nemci uglavnom radili sa zarobljenim T-34, a zatim sam ih obojio belo tako da se slažu sa donjim delom mojih gotovih ruskih T-34. Na taj način zamenom kupole, tenk za igru postaje ruski ili nemački. (slike "Captured T-34 (2)" i  "Original T-34")




 Captured T-34 (2)

Original T-34

Oko 1inC i 2inC sam se malo više angažovao. Ove tenkove sam pravio "od nule" pa sam rešio da im dodam još neki detalj. U pitanju su Zvezdini T-34 u razmeri 1/100. Njima sam dodao komandirske kupole i komandire sa PSC tenkova Pz III ili IV. Jednom tenku sam od najtanjeg polistirena 0,2mm napravio zavesu sa obe strane gusenica. Zavesa je iz jednog dela ali sam je mestimično zarezao tako da lepše izgleda. Na drugom tenku sam od zastavica koje idu uz Zvezdine modele napravio neku vrstu schurzen. Na hodnom delu sam kao i uvek dodao delić spajalice da bude Hull MG. Ofarbao sam ih u sivo jer mi se tako najviše sviđa. Onda sam nalepio dekale kojih imam u razmeri 1/72. Nemci su na zarobljene ruske tenkove crtali veće i čak mnogo veće krstove da bi izbegli da na njih pucaju sopstvene jedinice. (slika "Captured T-34 (1)")




Captured T-34 (1)


Bila je uživancija sklapati i bojiti ove tenkove. Ostaje mi da uradim još jedan vod koji ću verovatno da obojim u Dunkel Gelb.
I da isprobam listu...


Evo kako bi izgledala MW lista za 1500 poena (3 voda, svi Fearless/Veteran)

CinC T-34, 2inC T-34 300 pts
2xcupola                   10 pts

1. vod
3xT-34              450 pts
3xcupola                     15 pts

2. vod
3xT-34               450 pts
3x cupola                    15 pts

3. vod
SdKfz 223 i 2x SdKfz 222         125 pts

Limited Ju 87D Stuka                135pts




Nema komentara:

Objavi komentar