ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Peter Pig Soldiers in the Snow




Tomorrow more details :)



Peter Pig soldiers painted with Vallejo colors.
I added a wall and a lot of bricks, small tree, one shrub...
On the front side of the wall I put a cement...
On the back side I painted the wall (brick by brick).
After that I put the snow at all, but not at the soldiers ;)

Tonight I'll add more photos. Photos are of poor quality, unfortunately.

Tom 

-------------------------------------------------------------
Idemo redom :)

Ovo nije tutorial bilo čega. Pokušao sam ukrasiti siromašnu bazu na kojoj su bili prosječno obojani 15mm modeli. Vojnike sam na kraju ipak malo popravio jer su bili tmurnih boja mada oni nisu bitni u ovom trenutku.
Napravio sam jedan zid od izrezanih ciglica, napravio sam i jedan bor, i zalijepljen je jedan grmić.. Ništa posebno, međutim izgled baze se podigao (bar meni) :)
Nažalost, sve kvare loše slike koje sam radio oko ponoći :(

 SLIKA 01
Izgled baze i prije uređenja (SLIKA 01). Moram dovršiti bojanje vojnika, posvijetliti uniforme, obojati šljemove, posvijetliti opremu… Za podlogu sam koristio Vallejo Desert Sand (bar mislim da se o tome radi)..

SLIKA 02
Narezane cigle; korišten Styren debljine par milimetara. Dimenzije ciglica su otprilike 2x1 mm. Cigle nakon rezanja nisu brušene, nisam ravnao rubove… Ima ih… puno :)

SLIKA 03
Mjesto na koje ide cigleni zid sam malo izravnao. Cigle planiram lijepiti  Tamiya ljepilom za plastiku.

 

SLIKA 04
Dva redu su zalijepljena (Slika 04). Da bi se cigle dobro uklopile morao sa ih slagati cik-cak, tj. u drugom redu su krajnje lijeva i desna rezane na pola. Ljepilo za plastiku baš i nije ljepilo trenutno (što je normalno), ali nisam želio čekati pa sam sve dobro natapao Drvofixom (Slika 05).
SLIKA 05

 SLIKA 06
 SLIKA 07
SLIKA 08
Zid je gotov (Slike 06-08); nedostaje nekoliko fotki u fazi dizanja zida. Fotografije su dosta loše...  Zidić od 5 redova, nekoliko cigli pored zida, malo pijeska (Slika 09) i opet puno Drvofixa. Izgleda strašno :( 
Kasnije dodajem male kamenčiće smeđe boje koji izgledaju kao komadi cigle…

SLIKA 09



SLIKA 10
Idemo dalje… Izrada borića. Za deblo ću koristiti pola čačkalice, a grane planiram raditi od 0,25mm najlona za pecanje. Još ne znam kako ću grane zalijepiti na stablo...


SLIKA 11
Stablo spremno za grane (Slika 11)… i najlon narezan na 1-2cm duge komade (Slika 12) koje lijepim drvofixom (Slika 13) i Tamiya ljepilom za plastiku (Slika 14). Ovo zalijepljeno drvofixom se nakon pola sata odlično držalo dok je test sa Tamiya ljepilom podbacio.
Plan je zalijepiti "grane" na veći komad najlona i onda sve to zavezati (stegnuti) dobro oko bora.
 SLIKA 12
 SLIKA 13
 SLIKA 14

SLIKA 15



 SLIKA 16



SLIKA 17

SLIKA 18
Zalijepljena donja grana (Slika 15) i gotovo stablo sa 8 parova grana (Slika 16). Odbacio sam ideju sa najlonom jer je sa žicom puno lakše raditi.
Sve natapam drvofixom (Slika 17) i nanosim neki posip Nochov…  Nakon toga Dremel bušilicom bušim rupu u bazi, stavljam opet drvofix i uglavljujem stablo… Kako projektić trenutno izgleda može se vidjeti na slici 18.

 SLIKA 19

 SLIKA 20

 SLIKA 21

 SLIKA 22

SLIKA 23
Zid iz blizine (Slika 19)… Prevladava drvofix i ne sviđa mi se previše. Nanos drvofixa ću skinuti i na to ide Vallejo masa za baziranje. Sa vanjske strane će na zidu biti žbuka, dok će se sa unutrašnje strane vidjeti cigle… Na slici 22 se vidi unutrašnja strana zida i pobacani komadi cigli.

Bor iz blizine (Slike 20 i 21). Čačkalicu sam nakon dodavanja grana trebao obojati u smeđu boju… Baza od gore (Slika 23). 

Nastavak sutra…

-------------------------------------------------------------
Nastavljam...

 SLIKA 24
Zid slikan nakon 24 sata (Slika 24). Ljepilo za plastiku se ne vidi, nema mirisa… drvofix je napravio tanku navlaku preko zida. U ovom trenutku to i nije tako loše jer ću prednje stranu zida cementirati (ožbukati). U prvom planu su prednja strana zida i desno od njega grm.

 SLIKA 25
 SLIKA 26

 SLIKA 27

 SLIKA 28

Za sada napravljeno na Slikama 25-28. Srećom je na bazu zalijepljeno samo 4 modela. Inače ništa drugo ne bi stalo. Priznajem da sam pretjerao sa ciglama i kamenjem koje glumi puknute cigle. Vidi se i bor :)
SLIKA 29
 Na slici 29 se lijepo vidi bor.

 

 SLIKA 30
Zid je ožbukan, žbuka poravnata koliko je to bilo moguće napraviti (Slika 30).

 SLIKA 31

 SLIKA 32

SLIKA 33
Zid sa zadnje strane sam obojao i to ciglu po ciglu. Cigle su bojane u nekoliko nijansi žute, smeđe i crvene… Grmić sam malo zaprljao smeđim i zelenim tonovima… (Slike 31-33).

 SLIKA 34

SLIKA 35
Na red je došlo nanošenje snijega. Drvofix sam razrijedio vodom (Slike 34 i 35).
Nakon toga sam ga u tankim slojevima nanosio na bazu. Sve sam obilno posipavao umjetnim snijegom… Sve osim modela vojnika :)

Izgled gotove baze


SLIKA 36



SLIKA 37



SLIKA 38



SLIKA 39

 
 SLIKA 40

 SLIKA 41

 SLIKA 42 - Peter Pig "Ardennes 1944"

 SLIKA 43

Dužan sam napisati zaključak nakon ovoga što sam napravio.
To ću odraditi jednom ;)

T.

Nema komentara:

Objavi komentar