ponedjeljak, 24. kolovoza 2015.

EW Japanci (Rising Sun)








Prije par dana sam napokon pofotkao Japansku EW listu. Kako nisam profi bojač ostavit ću samo jednu fotku jer se na ostalima vidi previše detalja ;).

Već se u recenziji knjige «Rising Sun» (http://tomsmagazine.blogspot.com/2013/09/recenzija-knjige-rising-sun.html) može naslutiti moja ljubav prema Japanskoj povijesti i svemu što dolazi iz zemlje izlazećeg Sunca… Neću vas daviti time, niti ću davati savjete oko bojanja, igranja…


Na slici se svi modeli ne vide jednako dobro.
Zastavom koja se ispod modela slabo vidi dominiraju dva voda pješadija plus njihovi Nikuhaku timovi, između je komanda, lijevo su HMG timovi… iza AT vod i 3 voda artiljerije (po dvije cijevi svaki), dva kamiona. Ispred pješadije su tenkovi i to 3 voda sa po 3 Chi-Ro tenka, i komanda sa 1x Chi-Ro, 2x TK… Vide se dva objektiva, nekoliko tokena, kockice…

Sve sam bojao ručno, objektive sam crtao i nakon rezanja i graviranja također ručno bojao…
Modeli nisu obojani 100%. Neki modeli trebaju sitne popravke dok neke trebam obojati i urediti baze.

Za bolju listu planiram kupiti dva boxa bržih Ha-Go tenkova (standardno kretanje, veći domet) i bilo bi dobro imati još jedan vod pješadije (možda pioniri).
U kutiji na sastavljanje i bojanje čekaju HMG vod, vod 75mm artiljerije i box konjice…

Kako lista radi i pokoji detalj više sam napisao u PDF-u objavljenom nakon turnira u Pivki (http://tomsmagazine.blogspot.com/2015/06/pivka-2015-pdf-magazine.html).

Za kraj jedna fotka Japanaca iz igre. Slikao Alberto za vrijeme naše prve partije u Pivki.


T.
 

Nema komentara:

Objavi komentar