ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

Još malo terena pred turnir u Vršcu...



Jako se radujem što organizujem turnir u Vršcu. Sve je skoro spremno, samo još igrači da se pojave. Koristim još koji dan da napravim nešto terena. U jednom naletu inspiracije napravio sam ove srušene kuće i šatore za dva dana.
Voleo bih da napravim jedan teren da podseća na razrušeni Staljingrad. Fale mi neki kultni objekti kao što su  fontana, fabrika trakora, železnička stanica ali... Treba nešto da ostavim i za neki naredni turnir...
Za ideje najviše sam koristio BF članak sa sledećeg linka

http://www.flamesofwar.com/Default.aspx?tabid=110&art_id=241&kb_cat_id=24


SRUŠENE BARAKE
Ono što sam ovaj put napravio su srušene radničke barake. Meni je to najtužniji mogući teren. Pošto su barake bile od drveta, posle bombardovanja su potpuno izgorele i od njih su ostali samo dimnjaci. Svojim izgledom Nemce su podsećale na grobove sa nadgrobnim spomenicima pa su ih tako i zvali.

Slika grobovi 1

Ja sam za izradu koristio pravougaonike od špera i nekakve štapiće koji podsećaju na štapiće za sladoled samo su mnogo tanji. Uz to i malo kamenčića, lepak za drvo, neki specijalni posip (miriše kao đon od patika ili ona gumena staza za trčanje) a za dimnjak sam koristio dršku od četkice za zube.

Slika grobovi 2

Prvo sam po ivicama lepio štapiće lepkom za drvo. Lomio sam ih namerno nepravilno, lepio lepkom za drvo. Ovaj put nisam čekao da se suši sloj po sloj nego sam odmah sve lepio.Ostavio sam praznine na mestu gde će doći dimnjak i gde su bila vrata. Uz ivice sam posuo malo sitnog peska koji asocira na pepeo.




slika grobovi 3

Sledeća stvar bila je da pomoću green stuff-a i super lepka nalepim drške četkice za zube. Od dve četkice dobio sam četiri dimnjaka.


slika grobovi 4

Na kraju je ostalo da se sve oboji. Dimnjacima sam ucrtao ciglice a drvene delove modela prešao sam sa agrax earthshade-om. Negde sam prešao dva puta. Dodao sam još poneku letvu od šibica. Oko dimnjaka sam zatim stavio posip. Krajnjim rezultatom sam dosta zadovoljan. U jednu kućicu staje 4 srednja postolja pešadije. Tu je pešadija u zaklonu.


 

 slika grobovi 5 i 6

ŠATORI
Druga vrsta terena koji mi fali je pustinjski teren. Da bih ga malo obogatio smislio sam da napravim par šatora. Kod šatora je posao bio još jednostavniji. U pitanju su šatori koji se dobijaju uz razne kineske igračke. Ja sam na internetu kupio tri komada za 1 evro.

slika šatori 1

Zalepio sam ih na postolje od balze. Zatim sam celo postolje premazao lepkom za drvo i posuo peskom. Na dva mesta sam stavio figurice poginulih vojnika i poneki kamenčić. Napravio sam od žice i green stuff-a nekakvu zastavu. Na kraju sam sve obojio. Šatore sam dosta senčio i drajbrašovao sve svetlijom sivom bojom. U poslednje vreme to mi baš ide od ruke. Zastava je ispala nekakva mešavine nemačke i norveške zastave ali pošto je u pitanju teren to nije toliko ni bitno. Na kraju sam zalepio poneki žbun. Pesak nisam bojio i mislim da sam dobro uradio.



slika šatori 2 i šatori 3

Dule

Nema komentara:

Objavi komentar