utorak, 12. prosinca 2017.

FoW - Manchurian Cavalry





U zadnje vrijeme sam malo zapostavio blog. Nema posebnog razloga za to. Dosta sam slagao i bojao modele samo… nedostajao je zadnji potez kistom... da bude spremno za objavu.
Pokušat ću dovršiti sve započeto pa ću tim tempom i objavljivati priloge.


Slijedi prilog o uređenju baza japanske konjice za FoW. Prvo sam modele obojao, ali svi se slažu da su baze daleko bolje uređene nego su modeli obojani…
Period je EW, lista japanske pješadije koja kao podršku može imati mandžurijsku konjicu. Modeli mogu biti korisni za smiješnih stotinjak bodova mada su po v4 pravilima konjanici dosta zakinuti; nevažno.
Imao sam samo jedan box i nedostajalo je modela tako da sam morao improvizirati. Modele konjanika sam uredio i zalijepio na konje. Imam ih točno dvadeset i dva, četiri komada manjka (SLIKA 02). Modeli su zalijepljeni na čepove plastičnih boca (SLIKA 03) i prajmirani u crno. Zatim sam obojao sve konje; svaki je drugačije boje (SLIKA 04) i polako prelazim na bojanje konjanika (SLIKA 05). Nekoliko dana se mučim sa ovim malcima i vrijeme je da ih zalijepim na baze. Prisjećam se da ih je jednostavno premalo. Treba mi 26 modela, imam ih 22.

 SLIKA 02
 SLIKA 03
 SLIKA 04
SLIKA 05

Prva pomisao je bila da na dvije baze stavim po jedan uništeni ruski tenk iz tog ranog perioda, na primjer T-26 ili BT-5. Imam Zvezdine modele i ne bi bilo šteta pretvoriti ih u olupine… U periodu razmišljanja kako i što napraviti, slučajno sam skicirao jednu bazu gdje je dio baze u „rijeci“. Brzo sam se sjetio starih MDF objektiva od propalog turnira i u trenu sam znao što ću napraviti.
Crtao sam direktno na MDF pločicama (SLIKA 06). Uključujem hobi bušilicu i radim nered u radnoj sobi… Kada je napokon sve gotovo, lijepim drvene pločice na srednje FoW baze (SLIKA 07). Nakon što se dobro osušila, bazu bojam u smeđu i plavu. Kopneni dio je naravno smeđe boje dok je rijeka plava (SLIKA 08).

 SLIKA 06

 SLIKA 07

 SLIKA 08

Imam 6 srednjih i jednu malu bazu. Na malu bazu ne lijepim MDF nego izrezujem trake od stvrdnutog (osušenog) bijelog ljepila (SLIKA 09) i pokušavam raditi valove (SLIKA 10).
Nakon što sam privremeno zadovoljan izgledom baza na jednu postavljam konjanika, čisto da vidim kako se uklapa (SLIKA 11). Na moje veliko razočarenje uklapa se nikako. Idem odrezati sve viškove sa te male baze na kojoj je konj i nakon frcanja metalnih dijelova po cijeloj sobi konjanik savršeno „leži“ na bazi (SLIKA 12). Ostaje mi samo još 21 model za urediti (SLIKA 13). Sate i sate kasnije posao je završen. Modeli su spremni za lijepljenje i mogu se vratiti na same baze. Treba ih napraviti kako sam planirao…

 SLIKA 09

 SLIKA 10

 SLIKA 11

 SLIKA 12

SLIKA 13

Na jednu bazu nanosim Vallejo masu za baziranje i taj dio bojam u plavu boju (SLIKA 14). Sviđa mi se napravljeno. Dijelove MDF pločica tretiram nijansama smeđe boje (SLIKA 15). Na preostalih 5 baza također nanosim tu masu za baziranje (SLIKA 16). Nakon sušenja sve prebojavam plavom te izvlačim valove bijelom (SLIKA 17). Sljedeći korak je stavljanje Vallejo mase za efekt vode sa malo plavog i zelenog washa (SLIKA 18). Sve to izgleda puno bolje nakon sušenja (SLIKA 19).  

 SLIKA 14

 SLIKA 15

 SLIKA 16

 SLIKA 17

 SLIKA 18

 SLIKA 19

Polako slažem i konjanike. Za početak ih samo postavljam i raspoređujem (SLIKA 20), a kasnije ih lijepim (SLIKE 21, 22 i 23). Meni sve izgleda jako lijepo. Nemam što biti skroman. Nakon toliko potrošenih sati jako sam zadovoljan. Ipak bazama nedostaje malo trave, a treba pokriti ljepilo koje se pomalo vidi na spojevima.

 SLIKA 20

 SLIKA 21

 SLIKA 22

 SLIKA 23

Još pola sata posla i sve je završeno (SLIKE 24-27).

 SLIKA 24

 SLIKA 25

 SLIKA 26

 SLIKA 27

T.

Nema komentara:

Objavi komentar