subota, 19. listopada 2019.

Puma Scout Troop (FoW)


Pume (4/6) spremne za igru...


 Pume sklopljene - poigrao sam se različitim verzijama. Četiri Pume imaju kupole koje po potrebi mogu mijenjati (verzije SdKfz 234/2 i SdKfz 234/1), ostale dvije će imati opcije (SdKfz 234/3 i SdKft 234/4). Vjerujem da ću u igri koristiti najviše 4 vozila (2 voda).
Crni prajmer...
Pume nisam bojao, na prajmer je išao dry brush (kombinacija ove tri boje).
Ovdje se vidi rezultat :). Meni su Pume već sada dovoljno dobre za igru.
Ipak... radio sam dvobojnu kamuflažu pa nakon toga kontrast - smeđi na smeđu, zeleni naravno na zelenu boju. Poteze kistom vukao sam i ispod kupole.
Glavna Puma je tu :)
Da bi se dobio bolji efekt kamuflaže, sa strane glavne boje stavio sam koju nijansu svjetliju boju... prvo smeđu...
a zatim i zelenu...
Prvi dry brush osnovnom bojom
Bio je nužan još jedan dry brush jer se previše vidjela ova svjetlija, naknadno nanesena boja. Stavio sam crni kontrast na gume, u još neke udubine vozila...
 Druga Puma je obojana brže... samo glavne boje kamuflaže i dry brush osnovnom bojom. Brže i jednostavnije, efekt bolji...
Sljedeće dvije Pume imaju malo drugačiju kamuflažu; iste boje, dry brush... cijeli postupak...
Prvo smeđa boja.
Drugi pogled...
Odrađena je i zelena boja.
Dry brush - kupola je još uvijek čista :)
 Usporedba nove i stare Pume :).
 Dry brush na oba vozila.
Pume su spremne za igru... Još samo dekali.
Stavljene oznake; razlika između vodova je jasno vidljiva...
Malo bolja fotka pri danjem svjetlu.
Pume na originalnoj kutiji.
Pogled od gore...

Fotka za FB :)

Tom














Nema komentara:

Objavi komentar