utorak, 8. listopada 2019.

LW British Force (Fortress Europe), Churchill formation...




Prvi kupljeni FoW modeli su bili Britanci, prva lista britanska, prvi sastavljeni (ne obojani) tenk britanski… Nakon toga sam se okrenuo LW Nijemcima, a Englezovi su čekali sve do prošle godine… Jedan vikend u Beogradu kada mi je Dule darovao knjigu za MW Britance (i Churchilla koji ide u paketu) opet bude želju da zaigram sa tim otočanima…

Modele imam, što sam u međuvremenu prodao, kupujem… pomalo kistom beživotnu plastiku pretvaram u zgodne modele pustinjskih boja. Neočekivano brzo, modeli su spremni za igru… igram tek povremeno :(.

Prolazi godina 2018., dio 2019., dolazi godišnji odmor… preko nekoliko ruku do mene dolazi knjiga Fortress Europe koju šalje, tko drugi nego Dule – vjerojatno Battlefrontov plaćenik jer me svakom novom knjigom potiče na kupovinu modela :). Ljeto i sunce, da ne kažem more i pivo čine svoje… zaljubljujem se u ovu knjigu, u britansku formaciju Churchilla. Da se ne lažemo, knjiga nije odlična… nije ni nešto posebno dobra, samo je u nedostatku boljega kod mene odlično prihvaćena (ovo sam morao napisati radi određenog broja v4 kritičara :)).

Nemam sve što mi treba što uopće nije problem jer su „zli“ Battlefrontovci osmislili odlični army box sa puuuno prekrasnih modela. Kutija mi stiže nakon ETC-a. Nije važno tko je kupuje i šalje, to se lako može zaključiti. Samo ću spomenuti da nisam mogao dočekati Edin povratak iz Novog Sada; tako sam se zadnji put osjećao kada bih kao klinac čekao poštara da mi donese naručenu kazetu za igricama za komodorca (C64).
Kutija je velika, sadržaj još veći… srećom sam lako sinu objasnio da sve to nije samo za mene jer ja imam puno modela koji nisu složeni i nisam lud bacati novce na nešto novo :). 

Brzo „padaju“ M10-ke zajedno sa posadama, Priestovi također, Churchilli, prastari Shermani i Fireflyji. Jedina zamjerka kutije su nekompletni dekali što rješavam malom eBay narudžbom…




 
 
 
M10-ke u raznim fazama bojanja




 
 
 
Priestovi (Sextoni) od početka pa do odlaska na bojište...

 
 
Sherman, Sherman, Firefly i tako još jednom...

Drugi dan nakon preuzimanja knjige znao sam koju listu vodim… Nije to lista sa avionom, sa pješadijom niti puno artiljerije… To je lista sa puno mana, međutim meni je prekrasna :)

 Faza lijepljenja dekala

Modeli nisu obojani povijesno točno. Imao sam vremena, imam odgovarajuće boje kao i dovoljno literature, plus što internet sve zna… Zašto onda nisam modele bojao kako treba? Evo zašto, formacija Churchilla je iz Italije (dio mojih je za Afriku), Shermani također mogu imati kamuflažu talijanskog fronta, međutim što je sa Fireflyima koji su se pojavili tek u Normandiji? Malci po imenu Daimler i Dingo su slavu stekli u Africi i nije pošteno micati im zasluženu kamuflažu pustinje… Skidati staru boju i stavljati novu, naravno da ne. Nema šanse :).

 Detalji, detalji... :)

Bojao sam vod po vod tako da i tu ima malo do malo više razlike u nijansama. Nije to ni slučajno ;)
Sve u svemu, lijepo sam se zabavio bojajući. Uživam igrajući sa njima i nema veze što igram tek prosječno loše.

Možda su me upravo LW Britanci potaknuli da oživim blog… tko zna…  

 Drugi pogleda na listu...

Nema komentara:

Objavi komentar