subota, 22. siječnja 2022.

Old BF Shermans and Stuarts (v2 & v3)

 

 
Stari v2 i v3 Shermani (u prednjem redu pet Stuarta)

U trenutku čišćenja i spremanja hobi ormara našao sam nekoliko starih Shermana. Znam da ih nisam ni slagao, ni bojao... čak se ne sjećam od koga sam ih sve kupio u maniji kupovanja polovnih modela. Nekada su mi izgledali lijepo i za moj pojam bojanja, savršeno. Sada su za nijansu lošiji... taman da se nađe izgovor za malo ih urediti.

Staru boju nisam skidao. Nisam ni poravnavao loše zalijepljene gusjenice. Čak nisam ni oprao tenkove što se pokazalo kao velika pogreška jer su dva tenka bila tretirana velikom količinom smeđeg pigmenta; samo napomena da se pigmenti teško prebojavaju. Velikom željom za bojanjem i bijegom od drugih problema, u roku nekoliko dana tenkovi su spremni vratiti se na bojišnicu. Više tenkova manjeg kalibra, tek poneki s većom cijevi... Naljepnice stare iz različitih setova... skidaju se ili prelako (tanke su i sklone pucanju) ili preteško (debeli papir, kod odvajanja nožićem opet dolazi do trganja) do nikako (nakon natapanja od pola sata i ne skidanja s papira zafitiljene su u koš). 

Kasno-popodnevna kava me uvijek inspirirala i zadavala dodatne "probleme" u ovom hobiju. Zašto završen posao ne privesti kraju ako se može još malo otegnuti... Strgah nekoliko vojnika sa starih baza, odrezah sav višak i učinih od njih tenk rajdere. Pokušao sam kopirati najbolje bojače u ovom hobiju pa sam crtao oznake druge oklopne divizije na rukavima tih nesretnika. Rezultat nije bio najbolji... povećalo ne koristim, a vid je otišao s godinama... Neuspjeh me nije obeshrabrio; razvaljao sam green stuff, odrezao male trokutiće... lijepo sam ih obojao, istaknuo sam rubove da naglase oznake na uniformi. Ispalo je skoro pa dobro... osim pogreške da su oznake prevelike za ove patuljčiće. Kako je otišlo puno vremena za te detalje, oznake nisam želio samo baciti... zalijepio sam ih na dva Shermana i jednog polugusjeničara - tek sada sam skužio da ih nisam ni poslikao; kako je pao mrak nema smisla sada to napraviti... možda jednom :). Kako obično zeznem nekoliko stvari odjednom i ti rajderi su NE poslikani na NE poslikanim vozilima :(.

Vidite li negdje plavi suncobran? Ne znam zašto ga prebojah plavom, došlo mi :).

Još jedna pogreška; na fotkama se u prednjem redu guraju također stari Stuarti (vlastoručno lijepljeni i tada grozno bojani). Radi njih sam promijenio naslov priloga.

Dok ne otkrijem još koju pogrešku, znam da ima i britanskih Shermana, dovršavam tekst što prije...

Evo nekoliko fotki.




 

 TomZG



Nema komentara:

Objavi komentar