srijeda, 2. prosinca 2015.

Teren(i) za 15 i 28mm modele (1. DIO)


SLIKA 01 - Sve napravljeno na jednom mjestu


UVOD:
Zadnjih nekoliko dana sam malo radio na terenu za 15 i 28mm modele. Točnije bi bilo napisati da se radi o dodacima za teren.
Nije važno, potrošio sam nekoliko sati i prilično sam zadovoljan. Nešto je ispalo odlično, nešto baš i nije. Možda još poradim na detaljima, bojama…
Fotografije sam radio jučer oko 23 sata pa su „odlične“.


Podloga svakog ovog dijela terena se sastoji od 1-2 MDF daščice dimenzija 6x3cm manja i 11x3cm veća koje sam spojio ljepilom za drvo.
Nakon toga uz podlogu ide ili komad spužve, ili kamen, ili dio manje grane… Kamenje i granu sam lijepio vrućim ljepilom, a ostatak ljepilom za drvo.
Nakon sušenja dodajem manje komade drveta, kamenčiće u nekoliko veličina, travu, posip… 
Zadnji korak je bojanje. Po potrebi više nijansi neke određene boje, smeđi wash…


 SLIKA 02 - Velika živica (Hedgerow); napravljena u par minuta i zahtjeva daljnji rad. Ograda u sredini mora biti obojana, ispred živice idu trava i jako sitni pijesak.
 SLIKA 03 - Mala živica; gotova i spremna za igru. Fotografija loša da lošije ne može biti. Mala živica bolje izgleda na zajedničkoj fotki.

SLIKA 04 - Dva morska (šupljikava) kamena na MDF pločici. Ova dva kamena su bila bijele boje, ali sam ih sjeb.. žutom. Između sitnije kamenje i pijesak.

SLIKA 05 - Detalj jednog kamena. Vide se mnogobrojne rupice.

SLIKA 06 - Komad grane koja predstavlja srušeno stablo, pokoji busen trave, nešto kamenja i sitne piljevine (dobivena piljenjem ove grane).

SLIKA 07 - Ista pločica samo sa druge strane.

SLIKA 08 - Kameni zidić. Nikako nisam zadovoljan izgledom, bojom, a najmanje fotografijom. Zid ne želim ponovo bojati pa će ostati u smeđem tonu. Neki sljedeći će ispasti bolje. Bar se nadam.

SLIKA 09 - Druga strana kamenog zidića. Kamenje sam lijepio od dolje i polako sam ga dizao prema gore. Radi toga je sve ispalo blago stepenasto.

SLIKA 10 - Kora stabla i visoka trava. Koru sam pokupio u jednom selu Dalmatinskog zaleđa dok sam se ljetos vozio prema Vranskom jezeru. Visoka trava su ustvari čvrste dlake jeftine četke za bojanje zidova. Travu sam bojao, koru drveta nisam. Dodano nešto kamenja sitnije granulacije.

SLIKA 11 - Druga strana…

SLIKA12 - Ista pločica sa granom; od naprijed. Vidljivi su raznobojni kamenčići. Sve je bojano (osim drveta).


 SLIKA13 - Nekoliko većih 15mm tenkova iz porodice „Tigrova“. Skriveni su iza prepreka.

SLIKA 14 - Jagdtiger iza veće živice. Slikano je malo odgore inače se lovac tenkova ne bi ni vidio.

SLIKA 15 - Čak se i TOG 2 može sakriti.

SLIKA 16 - Tri male FoW baze iza prepreke. Modele je bojao Crac des Chevaliers.

SLIKA 17 - Srednja INF baza (FoW) iza male živice. Ovu mini dioramu je napravio Dule.

SLIKA 18 - Kao što se na fotografiji i vidi, teren bolje leži 28mm modelima.

SLIKA19 - Živica skriva koliko i treba. Iza male prepreke stanu 2, a iza velike 3 vojnika od 28mm.



T.

Nema komentara:

Objavi komentar