četvrtak, 7. siječnja 2016.

Teren(i) za 15 i 28mm modele (2. DIO) – Ceste


 Slika 01 - detalj iz igre

Imao sam nekoliko slobodnih dana pa sam se bacio na uljepšavanje davno izrađenih cesta.

 Slika 02 - Crtež cesta (CorelDRAW), nacrtano prošle godine...

 
Slika 03 - Ceste su rezane iz MDF ploča.

Na sve ceste sam prije bojanja stavio podlogu.
Prvo sam nekoliko pločica (dijelova ceste) namazao ljepilom za drvo i onda je na to išla mala trava smeđe boje. Rezultatima nisam bio pretjerano zadovoljan, ali sam ostavio kako je.
Onda sam na neke dijelove stavio ljepilo za drvo pa sitni pijesak, a sa strane kamenčiće. Puno posla i kompliciranja za prosječni rezultat mada u igri ne izgleda loše.
Zatim sam na neke ceste stavljao Vallejo masu koju koristim za podlogu na FoW bazama kod pješadije. Koristio sam Sandy paste i Grey pumice; puno bolji su rezultati sa Grey pumice masom. Ova Vallejo masa mi se pokazala najboljim i najbržim rješenjem.

Nakon te pripreme i sušenja sve ceste sam premazao sa akrilnom bojom iz tube (Reeves burnt umber). Boja je razrijeđena vodom.






Slika 04 - Materijal za izradu i gotove ceste

Iza toga je išlo bojanje cesta u smeđu i sivu boju. Koristio sam boje iz tube (el Greco i Goya) i to nekoliko nijansi smeđe, crnu, bijelu, žutu… Kasnije sam detalje isticao Vallejo bojama. Dio cesta je ostao u smeđoj boji i to su uobičajene ceste u prirodi. Ceste sa debelim slojem zemlje, prašine…  Sive ceste predstavljaju asfaltirane gradske ceste…

I jedne i druge su tretirane sa više nijansi smeđe, sive, žute… u raznim kombinacijama i dosta razrijeđene vodom.

Zadnji korak je lijepljenje grmića, stavljanje posipa na neke dijelove.



 
 
 Slike 05-07 - Asfaltirane ceste

 Slika 08 - Vallejo Grey pumice kao podloga
Slika 09 - Vallejo sandy paste kao podloga


 
 Slike 10-12 - Kombinacija ljepila za drvo i pijeska

Slika 13 - Ljepilo, pijesak, kamenčići, smeđa i zelena trava, posip...


Slika 14 - Grmići sa strane ceste

Slika 15 - Primjer gotove ceste



CESTE POBACANE PO PARKETU
 Slika 16 - Asfaltirane ceste
 Slika 17 - Zemljane ceste
Slika 18 - Zemljane ceste sa travom

CESTE U IGRI
 Slika 19 - Asfaltne ceste u igri
 
Slike 20 i 21 - Zemljane ceste u igri

Materijal za ceste (MDF), kao i samo rezanje je išlo na trošak sponzora iz Slovenije (http://www.systemagaming.com/).


Primož, hvala!




Nema komentara:

Objavi komentar