petak, 8. siječnja 2016.

Flames of War priručnik v1.9.4




Nedavno sam osnovao "Sekciju maketara i strateških igara" u školi u kojoj radim.
Centralna aktivnost sekcije je igra FoW koja je veoma interesantna ali čija su pravila prilično složena. U početku smo imali samo jednu knjigu pravila V3 ali se prema njoj učenici nisu odnosili blagonaklono - knjiga deluje preobimno a engleski jezik mnogim učenicima nije toliko blizak da mogu da čitaju knjige na ovom jeziku.
Bez obzira na to, učenici su pokazali želju za igranjem FoW i ja sam im usmeno, na tabli za igru, iz nedelje u nedelju, pokazivao osnovna pravila. Tada mi se rodila ideja da napišem skriptu koji će pratiti moja "predavanja" lekciju po lekciju. Tako je nastao ovaj priručnik. Trudio sam se da za svaki naš susret na sekciji pripremim učenicima po jednu lekciju tako da mogu sutradan da pročitaju ono što su juče odigrali.
Ovaj priručnik treba da olakša novom igraču "prelazak" na originlanu knjigu pravila i zato je jezik kojim je priručnik pisan prepun engleskih termina.
Učenici su zadovoljni ovim priručnikom i nadam se da će i drugim novajlijama on pomoći u igranju igre FoW.

Dule

Dropbox link za download

Nema komentara:

Objavi komentar