ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

Trening u Sloboštini

 ...(pripreme za MW turnir u Ljubljani)

Slika 01 – Edo iz šume izvozi komandnog Shermana, a Ivan navija da ne dobije 1 na kockici čime bi se tenk zaglavio. Taj tenk nije nešto napravio u igri… Slika pokazuje kako su međusobno jedan drugoga bodrili…

Dva tjedna nakon odigrane bitke u Lekeniku, protivnici su došli na uzvrat u Sloboštinu (kvart u Novom Zagrebu).
Moja zadnja lista sa Ger pionirima nije bila loša, ali sada smo igrali 2 protiv 2 pa sam puno toga trebao izmijeniti. Svom klincu sam napravio Recon listu što znači da sam svoju pješadijsku listu morao jako rezati…

Ostavio sam jedan puni vod pionira, drugi vod sam smanjio na 7 baza, vod sa 3 AT topa od 7,5cm je smanjen na 2 topa, vod teških AA topova je smanjen sa 2 na 1 top, izbačeni su aa topovi, mali Nebeli… ostavio sam avion. Imao sam samo 4 voda…
Sinu sam složio vod sa 4x PzII L Luchs (komanda i jedan vod), zatim vod Panharda (3 kom.),   2x SdKfz 231 (8-rad), 2x SdKfz 7/2 (3cm) i na kraju 2 Panthera…

Protivnici su imali sve što i zadnji put. Samo je Edo izbacio Recon tim i umjesto njega je stavio avion (3 kockice).

Misija: Hold the Line


Slika 02 – Teren je nešto šareniji… ima dosta ceste i živica, čak 3 brda, nešto šume… svi ovi izrezani zeleni komadi tkanine predstavljaju konsilani teren.
Odabrao sam lijevu stranu stola samo iz jednog razloga. Radi toga da je protivnicima lakše igrati jer nema puno mjesta oko stola. Odabirom druge strane dobio bih 2 brda za AT topove, jednu šumu na sredini… Nije važno.

Ja sam objektiv postavio u šumu, oko sredine da dobijem što bliže drugi objektiv. Kako mi je jedna jedinica pješadije dosta manja morao sam skratiti liniju obrane.
Drugi objektiv je postavljan maksimalno naprijed, ispred jezera.
Postavljam minska polja ispred lijevog objektiva jer ću ga teže obraniti.

Nažalost, moram napraviti kampf grupu i time smanjiti drugi vod pionira za još nekoliko baza. Sa kampf grupom imamo 10 vodova pa ih se 5 može postaviti na stol. Moj suigrač za sada ignorira ovo postavljanje jedinica i igra tenkove (WoT) na kompu…

Slika 03 – Svi osim mene… protivnici već pola sata razmišljaju gdje postaviti svoje jedinice…

Slika 04 – Protivnici su se odlučili za pokret. Ivan pomiče T-34 tenkove at-the-double… Cilj je blokirati meni izbacivanje AT topova od 7,5cm iz zasjede, tj. izbacivanje topova na brdo čime bi imali pregled skoro cijelog terena.

Kako sam malo fotkao, bilješke su isto šture… pišem po sjećanju… isto tako ne mogu biti siguran što je odigrano u kojem potezu osim ako to ne vidim po velikoj kockici na brdu skroz lijevo.
U prvom potezu protivnici nisu napravili bilo što osim kretanja i to uglavnom at-the-double.

Ja sam zagrizao mamac i iz zasjede izbacujem AT vod sa 2 topa. Pucam sa čak 8 kockica i postižem samo 3 hita na 3+, pa neki save i na kraju pucanja uništen samo jedan T-34. Avion isto dolazi, poklapam 4 T-34 i 1 Sherman… taj Sherman i ostala 2 iz voda otvaraju obrambenu paljbu iz AA mitraljeza, ruše jedan avion… Postižem 3 hita, pa re-rol jer imam samo jedan avion… i uništavam samo 1 T-34.
Na kraju prvog poteza mogu biti jako nezadovoljan napravljenim. Uništio sam samo 2 tenka.

Protivnici se polako pomiču prema bližem objektivu. Ivan je iza živice (bocage) postavio 3 breakthrough samohodna topa (SU-122) i već u drugom potezu ostajem bez jedne baze pionira. Mali Recon timovi mi dižu GtG pa Su-122 ukopane pionire gađa na 6 sa isto toliko kockica. Također pucaju i Shermani, pješadija je pinana.
Iako mi prvih nekoliko poteza avion dolazi gađam T-34 koji mi u ovom trenutku nisu smetnja. Tek sam u trećem potezu gađao SU-122… range in na 2+ jer su iza živice, pored kuće… onda hit na 4+, save i nema FP testa, tj. za moje Štuke je FP 1+.

Slika 05 – Ivan pomiče svoje T-34 tenkove bliže objektivima. Protivnici su jako oprezni i moram priznati, odlično usklađeni. Sve dobro dogovaraju, paze sa čime će pucati, što će gdje pomaknuti…
U mom drugom potezu dolazi Štuka, Edo je pokušava presresti svojim avionom i srećom ne uspijeva. Template pokriva 4 T-34. Jednog uništava, iz jednog bježi posada.

Slika 06 – Protivnici pažljivo mjere, laserskim pokazivačem više puta provjeravaju da li su dobro sakrili tenkove… U sredini se vidi velika gužva tenkova. SU-122 ponovo pucaju na pionire i ovaj put skidam 3 baze sa stola.


Slika 07 – T-34 su se prvi odlučili za assault. Nema obrambene vatre mojih topova koje Edo nije uspio zakloniti dimom. U assaultu mi gine jedna baza, pa moj kontra-napad i gori 1 T-34.
Na red dolazi moj potez. Pucam PaKovima 40 i bušim jednog Shermana i jednu trideset četvorku. Obadva vozila SdKfz 7/2 pucaju i postižu 8 hitova na T-34 tenkove (AT 6, FP 4+). Jedan tenk baca jedinicu, prolazim FP i zapaljen je. Puca i velika osamdeset osmica; još jedan T-34 gori, dva su bez posade… Ivan baca moral za vod T trideset četvorki. Prolazi ga.
Vidi se plamen iz jednog SU-122.

Imam točno pola voda pionira i znam da neće preživjeti sljedeći potez. Odlučujem se za napad na dva tenka bez posade. Jedan Sherman baca 5 obrambenih kockica čime ima malu šansu da me pina u napadu, ali ništa ne radi. Zarobio sam bliži T-34 nakon čega se vraćam na početnu poziciju. Ivan ponovo baca za moral tog voda i opet ga prolazi.
Na ovaj ludi i možda nepotrebni assault se nisam odlučio samo tako. Znao sam da ću sigurno uništiti jedan T-34 čime ću možda ostatak voda natjerati na povlačenje. Ako bi se povukli T-34 ja bih mogao sa drugim vodom napustiti objektiv i zaletjeti se prema ovom koji je skoro pa nebranjen.

Slika 08 – SU-122 mi uništavaju još dvije baze pješadije, Shermani još dvije, a komanda sramotno bježi…
Shermani su na objektivu… Jedina moja šansa da bar na potez poništim zauzimanje objektiva je mali SdKfz 7/2, ali nažalost uništen je. Ovime je igra gotova mada pokušavam sve što mogu…
Dolazi mi jedna rezerva i odlučujem se naravno na dva Panthera. Avioni ne dolaze kada je najpotrebnije.

Slika 09 - Pantheri uništavaju jednog Shermana i to je nedovoljno. Osamdeset osmica uništava još nešto… Sa drugim vodom pionira jurišam na T-34 i uništavam ga. Sa komandom teške osamdeset osmice jurišam na drugi T-34 kojem se u obrani pridružuje jedan Sherman pa kupim 8 ili 9 hitova… komanda gine. Sada je igra stvarno gotova. Izgubio sam 6:1.

Nakon ove partije mogu izvesti određene zaključke:
1 – Sa jednim i pol vodom pješadije ne mogu držati dva objektiva, kamoli 3 da smo slučajno izvukli takvu misiju.
2 – Dva oslabljena AT voda se mogu lako zaobilaziti i jako je važno pješadiju ojačati sa pokojim AT topom u obrani.
3 – Rezervu sam izbacio prebrzo iako sam imao odličnu šansu uništiti vod T-34 već u prvom potezu čime bi igra bila puno neizvjesnija.
4 – Umjesto puno malih vodova bolje bi bilo da sam imao nekoliko jačih. Pantheri bi vjerojatno odlučili partiju da su došli potez ranije. Da su slučajno oni započeli igru tko zna…

Na kraju čestitam protivnicima. Moj suigrač je otišao na spavanje i nije dočekao da mu se u igri pojave tenkovi.
Bitka je trajala više od 4 sata što je i logično jer nismo igrali 1 na 1. Djelomično je to radi nepoznavanja pravila, a dijelom radi toga što sporije igramo…

U svakom slučaju, odigrali smo u mjesec dana više bitaka nego u zadnjih pola godine…

Slika 10 – Dok se Edo trudi sakriti svoje Shermane, Ivan fotka mačku, a Robi naganja tenkove na kompu.

Tom

Nema komentara:

Objavi komentar