nedjelja, 6. ožujka 2016.

Teren(i) za 15 i 28mm modele (4. DIO) - Šume, drvoredi… I i II



00 – FlaK 36 platoon defend Objective (uvodna slika)

 01 – Linoleum
Izrezana podloga za šumu od zelenog linoleuma (A4 format). Linoleum je dosta teško rezati škarama pa sam lošije zaobljene krajeve popravljao.
Kasnije sam se sjetio da sam na podlozi mogao raditi utore i brazde, ali nemam pribor za rezbarenje linoleuma. Kupit ću prvom prilikom.

 02 – Linoleum i jedno stablo na podlozi
Jednu podlogu za stablo sam napravio od lagano gumiranog materijala koji se inače koristi kao podloga za akvarije jer dobro amortizira težinu. Materijal je lagan za obradu.
Borovi su na svojim bazama samo radi praktičnosti. Ukoliko neka jedinica uđe u šumu, baza sa borom se makne ili premjesti gdje ne smeta igraču. Za šumu se računa cijela donje podloga, a borovi su radi dekoracije .
N male baze za stabla sam stavljao razne posipe, travu, grmiće…

 03 – Podloga za stablo (od linoleuma)
Za ostala stabla sam baze radio isto od linoleuma. Kružnicu sam nastojao što bolje izrezati mada nije bilo lako.

 04 – Baza stabla na podlozi
Na pripremljenu podlogu ide mala baza od stabla. Bijelo ljepilo sve dobro drži.

 05 – Jedno stablo…
na podlozi. Stablo je potrebno okretati naizmjenično u lijevu pa u desnu stranu. Grane moraju biti lijepo raspoređene i šteta što ih je tako malo.

 06 – Šuma koju čine uređena podloga i 6 stabala
Izgled šume sa uređenim bazama bez da sam još sredio stabla (borove).
Velika baza šume je rađena kao i male baze… Dobro sam je premazao bijelim ljepilom i onda na to idu komadi grančica pa nakon toga nekoliko nijansi zelenog posipa.
Kako je dosta posipa spalo sa baze, postupak nanošenja ljepila i posipa sam koristio nekoliko puta. Tako da je šuma ispala blago neravna. Sve se malo bolje vidi na sljedećoj slici.

 07 – Podloga sa detaljima
Uvećana podloga šume sa detaljima…
Šuma bi izgledala realnije da sam stavljao travu, ali bi onda bilo teže po tome stavljati modele.

 08 – Jedno uređeno stablo na podlozi
Borove sam mislio napraviti drugačije, ali postupak lijepljenja grančica nije uspio.
Nakon toga sam grane premazao bijelim ljepilom i dobro sam ih posipao Nochovom travom svjetlije i tamnije zelene.
Na slici se vidi bijela boja. To su ostaci ljepila koje se osušilo i bijela boja je nestala.

 09 – Sva stabla na podlozi, tj. šuma (odabrati najbolju fotku – vjerojatno zadnju)
Sva stabla, svih 6 borova čine šumu.
Borovi su malo nakrivljeni, na podlogu sam dodao lišće i posip.

10 – Dodano malo stablo i srušeno stablo na kojem treba poraditi.
Šuma neće biti siromašna stablima jer će ih biti ukupno 8. Od toga 7 «živih» i jedno srušeno.

 11 – Priprema za Tree Line
Manja baza sa 3 bora i veća za 5 borova. Nedostatak podloga me spriječio da napravim više ovakvih bazz sa borovima.

 12 – Nanošenje podloge za bazu
Stavljao sam Vallejo masu za baziranje…

 13 – Pripremljena stabla za veću bazu
Nekoliko pripremljenih stabala na privremenim bazicama.

 14 - Sređena stabla na bazi
Sve rađeno kao i sa borovima u šumi. Baza je prebojana tamno smeđom bojom.

 15 – Bazu sam bojao u nekoliko nijansi smeđe boje

 16 – Priprema trave, grančica, posipa…

 17 – Nanošenje bijelog ljepila na bazu…

 18 – Sađenje trave, bacanje grančica i posipa…

 19 – Pikanje stabala u baze

 20 – Stabla u velikoj bazi

 
 21, 22 – Stabla uz cestu, na cesti USA padobranci od 28mm. Ljepilo na bazama se još nije osušilo pa se vidi bijela boja. To je sada nestalo.
Kako sam podlogu od stabala za bazu lijepio vrućim ljepilom previše tog ljepila je završio u maloj bazi pa nije bilo mjesta za utaknuti stabla. Na slikama se ovaj spoj stabla i baze dobro vidi i izgleda kao da gornji dio lebdi. To ću popraviti Green S.

 23 – 15mm vozila na cesti. Nevidljivi su za neprijatelja sa druge strane.

24 – Grenadiri polako napreduju po cesti.

25 – Spoj stabala popravljen sa Green Stuffom

26 - Green Stuff dodatak prebojan prvo smeđom...

27 - ...zatim i tamno-sivom bojom.

28 - Završeni drvoredi.

29 - Na podlogu (bazu) drvoreda sa tri bora sam zalijepio puno više trave, lišća, grančica...

30 - 28mm Nijemci i USA padobranci u šumi.

31 - StuGovi u šumi.

32 - PzIV iza drvoreda.

Malo se odužio ovaj prilog. Iako je sve bilo gotovo prije desetak dana i samo sam trebao prebojati green stuff kod drvoreda... nikako napraviti.

Za koji dan krećem sa 5. dijelom izrede terena za 15 i 28mm modele. Radit ću brda.

T.

Nema komentara:

Objavi komentar