utorak, 23. veljače 2016.

MW bitka u Središću



Slika 01 – Situacija sa bojišta na kraju 6. poteza.

Radi velikog neuspjeha na zadnjem FoW turniru u Ljubljani, odlučili smo malo češće igrati… bar radi učenja pravila.
Znao sam da će protivnik voditi Američke Shermane ili pješadiju u polu-gusjeničarima. Napravio sam dvije liste, jednu normalnu i jednu… onako, za zahebanciju. Tek da vidim što mogu napraviti 3 teška tenka uz nešto pješadije.

Ivan je imao 2 velika voda pješadije plus polu-gusjeničare, ukupno 5 vozila po vodu. Imao je vod sa 4 Shermana, vod sa 3 mortara isto u vozilima, recon vod sa 2 džipa i jednim halftrackom… i Security section sa 3 džipa i 4 M10-ke.

Ja sam se branio sa dva mala voda grenadira, vodom pionira, Nebelima, jednim Tigrom, jednim KV-1e, jednim Ferdinandom… ukupno 7 vodova.
Za tigra sam bacao Tiger Aces kockicu i dobio sam prolazak motivacije na 2+ mada sam se nadao da ću dobiti RoF 3 ili bar re-rol promašaja.

Dok je protivnik slagao listu i tražio modele ja sam bacao za misiju. Kockice 1 pa 5 su odredile da se igra Hold the Line. Meni odlično, Ivanu.. nije loše. Napada me sa svim jedinicama dok se ja branim samo sa 4 voda.

Ovo neće biti BR nego nekoliko fotografija uz neke važnije aktivnosti na stolu.
Dogovorili smo se da igra traje maksimalno 2,5 sata i da svakako obojica odigramo isti broj poteza.

Slika 02 – Stol ne baš bogat terenima. Na stolu se vidio dio mojih jedinica i postavljeni objektiv.

Plan je na pioniri (10 baza) brane objektiv koji je bliži protivniku dok će grenadiri (5 baza) braniti drugi objektiv. Na stol još ide Nebeli radi bombardmenta i Tigar koji će čekati u zasjedi.

Slika 03 – Protivnik me napadao svim sredstvima. Dobro usklađenim napadima na stolu i ispod njega, Ivan me mislio poraziti. Srećom njegovo tajno oružje nije bilo raspoloženo za napade nego samo za odvlačenje pozornosti ;).


Slika 04 – Ivan igra prvi potez. Prema desnom objektivu ide pješadija u halftrackovima i Shermani, desno Recon i Security sekcija. Iza su mortari.
U svom prvom potezu me bombardirao sa mortarima  i pucao sa Shermanima, međutim bez učinka.

Slika 05 – Situacija nakon prvog  kruga… 

Meni su došli avioni (3 kom.) i učinak je jedan uništeni halftrack (ubuduće HT), dvije baze manje… hitana obadva voda pješadija pa je Ivan bacao motivaciju da li se vozila tak krug vraćaju u pozadinu (prošao je). Zaboravili smo da HT mogu pucati AA mitraljezima.
Nebeli su također bili uspješni. Pod templejtom su se našla 3 HT, 2 Shermana i nekoliko baza pješadije. Uništen jedan HT, 3 baze pješadije, 1 Sherman je bacio samo 2 za SAVE i mogao je biti bejlan da sam bacio 4+.
Iz zasjede izvlačim Tigra koji puca i uništava 2 HT i čak 5 baza pješadije (od 6 koliko je bilo u vozilima).
U prvom potezu sam već napravio jako puno. Još jedan ovakav i Ivan će biti u problemima.
Došao je i drugi potez… Moj drugi potez… avion nije došao, Nebeli imaju puno hitova (4x HT, 2x Infantry, 1x mortar, 1x komanda).
Tigar se micao radi dima.. pucao je sa 1 kockicom na Shermane i promašio.

Slika 06 – Ivan je manjem vodu pješadije digao GtG, pucao je na taj vod sa mortarima i ništa, napravio je nekoliko hitova sa džipovima… dovoljno da je vod pinan.

Meni avion nije došao, rezerve nisu došle, pješadija je i dalje pinana…
Nebeli su opet napravili nekoliko hitova (3x HT – 1 uništen + jedna bazuka, 2x Infantry – 1 baza uništena, 3x Sherman – bez učinka). HT su otišli sa terena jer vod nije prošao motivaciju, ali već će se oni sljedeći potez vratiti.
Tigar je pucao i uništio jednog Shermana.

Zatim dolazi potez broj 4.
Ivan mi uništava jednu bazu pješadije od voda grenadira i to je sve. Vrti se sa Recon timom, ne zna što će sa Security vodom, M10-ke ne izbacuje i samo se još više zabija sa džipovima u kut.
Sa Shermanima baca dim na ukopane pionire.
Sa džipovima ne puca na observera jer se boji napada aviona ako observer bude uništen.
Odlučio se za assault sa jednim vodom pješadije. Problem je samo što ima premalo timova za juriš jer je sa HT skinuo sve moguće mitraljeze. Ipak napada sa 5 ili 6 baza. U obrambenoj vatri postižem samo 1 od 5 mogućih hitova i mislim da je pao SAVE. Lijepi 5 baza na moju jednu i baca 5 kockica u jurišu. Treba dobiti 4+ i to uspijeva sa čak 1 kockicom. Jedna baza manje. Idem u kontra-napad, prolazim motivaciju na 4+ i postižem 3 hita… Ivan pada motivaciju za kontra-napad pa se povlači. Ja se vraćam u iskopane rupe. Obojica smo pinani. Ivan je bacao za moral tog voda i prolazi ga.

Meni avion ne dolazi, međutim rezerve ovaj put dolaze. Odlučujem se za Ferdinanda.
Nebeli imaju dosta hitova, uništavaju samo 1 bazu pješadije.
Tigar je uništio 2 Shermana jer je dim pokrio samo jednog Shermana koji prolazi moral na kraju shooting faze pa ostaje u igri.
Observer uništava jedan Recon džip :).
Ferdinand je uništio džip od Security sekcije.

Slika 07 – Potez 5 i 6

Ivan nije odpinao pješadiju pa ne može napadati sa drugim vodom. Gađa me na daljinu, na 6 i ništa.
Avioni naravno ne dolaze, iz rezervi izvlačim KaVejca koji blokira izbacivanje M10-ki.
Tigar puca i uništava zadnjeg Shemmana.
Nebeli su gađali mortare u HT i nema uništenih.
KV puca na džipove Security grupe, ali ništa. Ferdinand i Observer uništavaju Recon tim.

Ivan je u potezu 6 i dalje pinan sa drugim vodom pješadije. Iako im se priključila komanda već dva poteza ne može baciti 4+.
Sa Security sekcijom bježi at-the-double i to skroz do centra stola.

Nebeli i Tigar pucaju na pješadiju koja je izvršila assault. Uništavaju bazu ili dvije, Ivan na kraju baca moral za taj vod i pada ga. Već je kasno i nema mi sa čime osvojiti objektive pa re-rola motivaciju za ovaj mali vod. Kako ponovo pada bježe 3 baze i komanda.

Nema se više što igrati.
Meni su došle rezerve i branim obadva objektiva.
Ivanu je ostao taj vod tenk destrojera, vod mortara u HT i nekoliko baza pješadije. Svi zajedno ne mogu puno napraviti.

Uništio sam mu 3 od 6 vodova i vjerojatnije je da bi on prije izgubio još jedan vod nego ja objektiv. Gubitkom 4. voda pada ispod pola vodova, a kako nema komandu igra bi bila gotova.

Obojica smo napravili nekoliko grešaka. Ja sam bez ikakvog razloga u listu stavio jako skupog Ferdinanda što više neću raditi. Da je Ivan malo bolje odigrao i da je krenuo na slabije branjen objektiv, tko zna.

Igrali smo dosta brzo bez čestog listanja pravila. Ivan je napao, ja sam se branio.
Nastavak za tjedan, dva…

Nema komentara:

Objavi komentar