ponedjeljak, 8. veljače 2016.

MW turnir v Tobačni, 7.2.2016


Detalj iz prve bitke...


Slika 02 – Igrao sam protiv talijanskih padobranaca (F/V). Tevž je svoje objektive branio sa vodom obične pješadije, vodom mortara, vodom AT topova i vodom artiljerije… Uglavnom jako puno baza. Ja sam prvi objektiv branio sa razvučenim pionirima dok su jurišni pioniri zapeli nigdje. Ustvari Schmidt i njegovi pioniri su čekali da avion i artiljerija oslabe obranu. To je išlo sporo jer mi je uglavnom dolazio samo jedan avion pa sam re-rolao hitove (na 4+). Imao sam nešto slabih vodova spremnih za juriš do kojeg nije došlo.
Moram priznati da sam se već u trećem potezu odlučio izvući samo bod. Jadno i sramotno. Umjesto da sam krenuo pionirima (3 flame tima), i jurišnim pionirima (5x SMG, 2x HMG) u napad ja sam ih držao na mjestu i čekao da me Tevž porazi. To mu nije teško.
Napao me sa jednim vodom padobranaca i nakratko smo se borili. Koliko je on meni skinuo toliko sam i ja njemu. Na kraju bitke se povukao iza živice. Ja sam za njim poslao jednu bazu pionira (flame), dvoje kockice na 3+ i Tevž gubi još jedan tim padobranaca.
Kasnije su došli još jedni elitni padobranci i 4 Mardera. Bez problema mi je otjerao pionire sa objektiva, neke je uništio, pali su moral i otišli sa stola. Prije njih je stradao i 1st komandir tako da nije bilo re-rola motivacije.
Pucao sam sa jurišnim pionirima, napravio sam nešto hitova, međutim nisam prošao tenk teror. Ostajem na otvorenom i to je to. Bilo bi lakše da sam pucao sa jednim HMG timom iz ruševne kuće; jbg. zaboravio sam to napraviti dva poteza. Mogu samo misliti što bi bilo da sam imao još koji pogodak…
Brummbare sam izgubio bezveze. Jednog nisam dobro sakrio jer sam do te partije bio uvjeren da protivnik mora vidjeti minimalno 1/3 modela da bi ga mogao gađati. To nije točno i Brummbar je uništen od strane 2 PaKa 40. Drugi je stradao vjerojatno od artiljerije…
Na kraju je Tevž držao objektiv sa 3 Mardera i nešto pješadije, ja nisam imao čime to zauzimanje negirati… čistih 6:1 za njega.
Nisam mu uništio niti jedan vod…

Zaboravio sam koristiti neka specijalna pravila. Sa nekim jedinicama nisam pucao…
Uglavnom, Tevž je napadao, a ja sam se loše branio.

Kasnije mi je rekao da sam loše postavio jedinice u obrani. Topovi su bili dosta udaljeni od pješaka i nisu mogli sudjelovati u obrani pogotovo kada mi je nekoliko puta bacio dim.
Brummbare i KV-1 nisam niti koristio. Glupo bačenih par stotina bodova. Nisam riskirao mada ne znam što sam mogao izgubiti.



Slika 03 – Branim se protiv Edinih Shermana. Igrali smo strašno sporo. Edo često nije znao što odigrati. Jako brzo je ostao bez jednog Recon tima, dok je drugi pao na samo jedan Džip. Brzo je slagao listu tako da je svaki Recon vod imao 2 džipa i 1 halftrack i to sve sa posadom. Obojica smo dobro naučili da se džipovi ne mogu povući kada pucaju, da se halftrackovi ne spašavaju na 3+ jer su oklopljeni, i da se pješadija jako teško spašava na 5+ kada iskače iz uništenog vozila. Naravno da je bila situacija da je Edi ostao samo 1 džip i samo jedna baza pješadija što znači bacanje motivacije (prošao) i na početku svakog poteza još jedno bacanje radi pravila zadnje baze u vodu (ostala je jedna od 3 baze pješadije).
U jednom trenutku mi je assaultao pionire u kući pored koje je bilo minsko polje. Kako je ispred kuće bila ograda jedan Sherman se zaglavio (bacio je 1 na kockici). Onda su ostala dva jurišala na bazu u kući. Još jedan tenk se zaglavio jer nije prošao skil test. Treći Sherman je uništio bazu pionira u kući. Sljedeći potez sam sa flame timom ušao u kuću, prošao sam tenk teror, jurišao sam na usamljenog Shermana i napravio sam hit. Kako sa pionira nisam skinuo crvene vatice koje označavaju flame timove (oni mi stvarno u ovaj partiji ne koriste) Edo se bez problema trebao spasiti. Morao je baciti 2+, ali je bacio samo 1 i posada je pobjegla iz tenka. U tom trenutku je u tom vodu imao dva zaglavljena tenka i jednog bez posade. Nije se mogao povući pa sam zarobio 3 tenka sa jednom flame bazom.
Već sam spomenuo da je Edo igrao sporo, međutim previše toga nismo znali i onda je Primož odlučio pomoći i malo ubrzati.
Svi operativni Shermani zaobilaze minsko polje, uništavaju mi dosta pionira i sjedaju na bazu. Iz zasjede izvlačim PaK 40 topove, pucam sa njima i manjim PaK 38 topovima… neki Shermani gore, sa Brummbarom negiram zauzimanje objektiva…
Edo Brummbaru u blizini objektiva dolazi na bok, puca i ništa. Drugog Brummbara je onesposobio artiljerijom i tu je kraj bitke jer smo dobro prešli dodatnih pola sata igre.
Edo je odigrao 4 poteza, ja samo tri.
Moja pobjeda 6:1 mada sudci žele proglasiti neriješeno jer smo odigrali tako malo poteza, a Edo je ipak na objektivu iako ja to sa Brummbarom negiram. U svom 4. potezu imam sa čime doći do objektiva, imam nekoliko AT topova, 1 Brummbar, 1 KV-1…
Edo ne želi neriješeno i priznaje poraz. Meni ta pobjeda ne znači nešto pretjerano, ali nisam zaslužio izgubiti bodove.
Što reći, naučiti bolje pravila pa ćemo igrati brže.




Slika 04 – Protivnik i ja igramo sa grenadirima. Već sam jako umoran, kasno je i ne mogu razmišljati… Jure ima 2 voda grenadira, Nebele, Pakove 36, 2 Stuga, jednog Elefanta, vod mortara, Štuku (7 kockica)…
Razmještamo objektive, Jure miče moj srednji objektiv iako to ne smije. Kako što sam napisao, previše sam umoran…
Radim opet ništa dok protivnik napada sa po jednim vodom grenadira svaki krajnji objektiv. Moji pioniri ostaju zaleđeni na sredini stola braneći ništa. Desnu stranu drže jurišni pioniri i dva Brummbara. Lijevu stranu čuvaju samo mali vod grenadira (5 baza) i dva at topa (PaK 40).

Jure se na desnoj strani zaustavlja dok je lijevoj napada (POTEZ TREĆI). Uništava mi nešto modela u napadu, povlačim se…
I dalje negiram zauzimanje objektiva. Brummbari «jure» prema lijevoj strani, pioniri su sada pinani radi bombardiranja i dva poteza se ne mogu kretati prema protivniku.
Odlučujem se za juriš na obje strane. Lijevo skidam nekoliko baza protivničkih grenadira u pucanju, pa još nekoliko u jurišu…
Na desnoj strani imam samo 4 hita prilikom pucanja i protivnik nije pinan. Onda idem u juriš i kupim 6 hitova pa se povlačim.
Vraćam se na lijevi objektiv gdje sam u jurišu izgubio sve baze, a time i objektiv. Da sam čekao podršku Brummbara to se ne bi desilo, međutim… nisam. Bilo je već kasno.
Ovime ne umanjujem pobjedu protivnika mada nije odigrao ništa posebno. Ja sam odigrao katastrofalno.

Zaključak:
Moja igra je loša i nemam ideje kako napasti i čime. Imam puno vodova, a nemam ništa konkretno za napad. U obrani mogu igrati bolje kada naučim što mogu moje jedinice i kada ne zaboravim nešto do kraja odraditi.
Ima još puno pravila koja moram naučiti. Bar za jedinice koje ja koristim…

I da, završio sam na trećem mjestu od dolje...

Ostalo je bilo odlično (organizacija, klopa, tereni...), kao i svaki put do sada.

Nema komentara:

Objavi komentar