subota, 13. veljače 2016.

Forces of War


Jučer sam napokon kliknuo na ovu opciju na Battlefrontovoj stranici. Nisam očekivao previše. Ustvari očekivao sam još jedno razočarenje… doživio sam ugodno iznenađenje… Idemo redom.

Knjiga Eastern Front je napokon doživjela prilagodbu lista v3 pravilima. Baš me zanimalo što su promijenili kod Grenadira i koliko će to utjecati na moju skoro složenu i obojanu listu.


Slika 01 – Odabrao sam nekoliko postavki i pokazale su se liste koje bi me mogle zanimati. Može se vidjeti da je lista Grenadierkompanie otključana.

Slika 02 – Sve je kao u knjizi. Promjena gotova da i nema… dodan je vod eksperimentalnih lovaca na tenkove kao i saveznička konjica. To mi ne znači nešto previše pa ću ove novosti zaobići.Sve je pregledno i svaka čast na tome. Jasno se vidi o kojoj listi se radi (naslov skroz gore), zatim se vidi koliko bodova je teška lista (za sada 0), pješadijska lista je C/V (Confident/Veteran)… Mala polja (kućice) uz svaki vod označavaju da li je već nešto odabrano. Idemo dalje…

Slika 03 – Za primjer odabira jednog voda sam uzeo Mittlere Panzer Platoon. U gornjem redu su logične i prije svega praktične opcije (povratak na listu uz snimanje odabira, povratak na listu bez snimanja promjena, snimanje, brisanje…).
Najvažniji dio je odabir jedinica koje će biti u ovom vodu. Kako se radi o mješovitom vodu tenkova opcije su raznolike. Uzeo sam 5 tenkova (Panzer III G, H ili J) i čak sam 4 tenka nadogradio boljim modelima. Tako sam uzeo jedan PzIII L ili M, jedan PzIV E ili F1… Modele PzIII L, M i N, kao i PzIV G je moguće nadograditi zaštitnim pločama koje bolje štite od ručnog AT oružja.
Ispod je tablica Arsenal u kojoj su sve moguće opcije za gornje modele. Ovo je jako praktično jer se vide razlike između pojedinih PzIII i PzIV tenkova pa ih je lakše odabrati.

Na slici 04 se vidi da sam odabrao ovaj vod (polje za odabir je crvene boje) i koliko on košta bodova.

Slika 05 – Bez kupovine liste ništa gore napisano nije moguće. Sada dolazimo do onoga što se meni ne sviđa.
Cijena jedne liste je prihvatljiva. Platiti kompletnu listu samo 1 USD nije puno i tu nemam prigovora. Opcija kupovine svih Njemačkih lista za $12.75 mi ni po čemu nije logična. Zašto bi netko kupio 26 lista za skoro 13 sjeverno-američkih novaca? Iz ove knjige ću koristiti liste za Grenadire, PanzerGrenadire možda, vjerojatno za obične i Panzer pionire… Kako se radi o 2 sigurno i možda još dvije liste zašto bih ja to platio $12.75? Ljudi, dajte mi sve Njemačke liste za 5 dolara.
Ista stvar je za sve, sve liste u knjizi. Cijena je 26.25 dolara. Pa čemu to? Imam knjigu na polici i zašto bih liste platio 26+ dolara? Da je cijena 10 dolara, i da slažem liste za Nijemce i još jednu naciju… možda bih platio toliko. Ni mrvicu više.

Slika 06 – Istočni saveznici na konjima. Odlična opcija za sve koji vole brzu igru. Ja ću svakako nabaviti bar jedan (možda dva) voda F/T konjanika uz pokoji mortar i AT pušku. Kreću se brzo i mogu puno prijeći po potezu, imaju dobra pravila, nisu Rifle nego Rifle/MG timovi… zaletjet se njima na objektiv, sjahati sa konja i čekati pojačanje ili napasti artiljeriju/ at topove iz pozadine prije juriša pionira. Divota!
Slika 07 – Dok se konjanici mogu koristiti, ovi MW Monsteri nisu za turnirske liste. Ova dva čudovišta su za igranje po doma, iz zezancije… Možda uzmem jednog Emila i jednog Maxa više iz fore nego što će nešto napraviti u igri.

Za zaključim
PREDNOSTI  - Forces of War je odlična opcija izrade lista pogotovo za turnir. Uz listu pišu svi potrebni detalji tako da nema potrebe nositi knjigu. Za doma, meni je knjiga draža i tako će uvijek biti.
Još jedna prednost je što ću sada možda kupiti jednu listu i više neću kupovati knjige. Ima li razloga kupiti Berlin radi 1 (jedne) Njemačke liste. Ovdje to dobijem za 1 američki dolar.

MANE - Sa druge strane, cijena kupovine svih lista je nepotrebno skupa. Ne znam zašto BF tim ne razmišlja dugoročno. Ljudi, zašto ne poklanjate ove liste svim vlasnicima knjiga? Da li je teško sa unutrašnje strane knjige staviti nekakav kod i preko njega zaštitnu foliju koju kupac makne i onda se prijavi sa tim kodom… i ima sve liste iz te knjige besplatno. Ako netko ne želi kupiti knjigu, njemu prodavajte liste.

OCJENA: 4/5 (Digitalne liste bih ocijenio sa 1/5 i to samo jer sam sada dobre volje)

Nadam se samo da će Forces of War liste biti redovno ažurirane, da će neke osnovne liste biti svima besplatne…

Za kraj jedna, na brzinu složena lista…

 
 

Nema komentara:

Objavi komentar