subota, 14. svibnja 2016.

FoW - MW, Milan vs Dule








MW 1650 poena, Misija Breaktrough
Milan Mixed Tankovy vs. Dule Grenadierkompanie

Milan je predložio da u okviru njegovih priprema za Pivku/ETC smislim najopasniju moguću listu koja će se suprotstaviti njegovom Mixed tankovy koji u poslednje vreme opasno žanju uspehe.
Slika MT01

Rešio sam da za promenu vodim nemačke grenadire da vidim kako to izgleda.
Slika MT02








Bacali smo kockicu i pala je misija Breaktrough koja mi je dobro poznata ali za koju mislim da mi nije baš legla jer sam pred kišom metaka morao i ja da zauzimam objektiv.

Postavio sam se kao na slici.
Slika MT03




Posle sam razmišljao o tome da li sam mogao da se postavim i bolje ali ništa pametnije nisam smislio. Da sam se još više odmaknuo od centra stola Milanu bi put bio sasvim otvoren preko sredine. Ovako sam pokušao da mu zagradim put i time ga zadržim ali i da se odmaknem da bih imao dovoljno vremena da pucam na njega.
Slika MT04

Milan je krenuo veoma agresivno sa četiri voda dok je vod Matildi i Sapera ostavio u rezervi da dođu odmah na objektiv.
Slika MT05

Do kraja partije mislim da je igrao besprekorno, jedino je možda tenkove KV-1 mogao ranije da ubaci u borbu ali to do kraja nije bilo od tolikog značaja.
Borbe su se od samog početka vodile na tri fronta. Milan je hrabro jurnuo sa svojim Ba-64, išao u assault ali su oni bili uništeni. Ja sam tek tada krenuo svojim topovima i grenadirima prema objektivima. Nisam želeo da me na otvorenom saseče mitraljezima.

Slika MT06

Preko centra je svojim opasnim Stjuartima odmah uništio moje topove 7,62cm tako što ih je assaultovao i zauzeo šumu.
Slika MT07

Ohrabren uspehom odmah je krenuo Stjuartima u assault i na moje pionire ali je izgubio sve tenkove sem jednog koga je povukao da ne bi izgubio vod. Na suproton kraju table uspeo je da približi svoje Ba-10 i uništi mi Flak 36 ali se moja artiljerija držala dobro i preživela njegov napad. Moj zarobljeni KV-1 koji je došao iz rezerve dokrajčio je vod Ba-10. Situacija je u ovom trenutku izgledala povoljnije za mene.

Međutim, u četvrtom potezu Milan baca dve kockice za rezerve i dolaze mu oba voda. Matilde i saperi odmah staju na objektiv. I ja sam tu ali sam malobrojan i raštrkan.
Slika MT08

Sada pokušavam da svojim preostalim pešadincima, Tigrom i Pakovima nekako uništim pretnju istovremeno držeći objektiv. To nije nimalo lako, mada nije ni bez uspeha. Matilde počinju da ginu kao i saperi, ali ginu i moji PaKovi i dosta pešadije.
 
Slike MT09 i MT10

Milan sada pomera Matilde ka drugom objektivu da bi me razvukao i u tome je uspešan. Ja sa pojedinačnim timovima i nesrećnim Tigrom pokušavam da držim oba objektiva. Za celu partiju nisam uradio ni jedan Stormtrupen jer sam jednostavno to zaboravio. Jako retko vodim Nemce i zato plaćam danak neiskustvu. Sledeći put ću to napisati na papiriću...

Iz daljine se polako približavaju i Milanovi Kavejci koji uspevaju da sa boka unište moj tenk KV. 
Slika MT11

Milan sada sedi na oba objektiva i polako me kruni i čeka da padnem moral što se na kraju i dogodilo.

Partija je bila veoma dinamična i uzbudljiva i sve vreme sam uživao. Nisam se dao, uništio sam dosta vozila i tenkova i više od pola sapera ali to nije bilo dovoljno za pobedu. Ipak, bio sam srećan što je Mixed Tankovy odneo još jednu pobedu makar ih ja nisam vodio. Rezultat 4:3 za Milana.

P.S.
Reč dve o Milanovoj i mojoj listi. Milanova lista je odlična i sve je u njoj savršeno uklopljeno. To mi je bila omiljena lista kada sam počeo da igram MW ali ju je Milan doveo do savršenstva. Uz njegovo znanje lista je veoma opasna na bilo kom turniru. Moja lista takođe nije bila loša. Srećno sam bacao Tiger Aces i dobio RoF 3 ali se Milan stalno kretao i terao me da pomeram Tigra čime mi je negirao Tiger Aces. Bravo za Milana! Žao mi je što sam zaboravio stormtrupen jer bi mi i kod Tigra i kod pešadije značilo onog trenutka kad sam krenuo na objektive. Artiljerija me je odlično služila bez obzira što sam imao samo dve cevi. Da sam pametan i da idući put uzmem najjaču nemačku artiljeriju kako Dorian radi partija bi možda izgledala sasvim drugačije. KV je lep i skup i ubio je ponešto ali ostaje da je... lep i skup.

Dule

Nema komentara:

Objavi komentar