petak, 3. lipnja 2016.

2nd TANK MARŠ! – Part 1




Kako sam zadovoljan plasmanom na turniru

Nadao sam se boljoj igri nego lani. Igrao sam bolje nego prošle godine i na kraju sam završio tu negdje… u zadnjem dijelu tablice.
U svakoj borbi sam igrao, nisam bio pasivan ni kada sam se branio, igrao sam prilično brzo… I dalje se sporo deployam pa to moram popraviti.

Bitka 1, protivnik Stefano Salvaderi (Mixed Tankovy Batalon)
U prvoj borbi sam se morao obraniti od 7 KV tenkova. Moj protivnik, Stefano je imao samo 4 voda (6x KV-1 i 1x KV-2, 1x Mark II i 6x Mark II 76mm, 6x T-60, 9x BA-10M i Limited Sturmovik)…
Na jedan vod sam stavio 10 baza pionira, na drugi 5 baza jurišnih pionira plus 4 topa (2x PaK36 i 2x IeIG18). Vod Pakova 40 i KV-1e su negdje oko sredine, ostali tu negdje…

Stefano je sa svake strane stavio po dva voda. Matilde i T-60 su napadali lijevi objektiv, BA-10 i KV-i desni.
Već u prvom potezu mi je jurišao sa T-60 tenkovima na grenadire. Ubio je jednu bazu, ostatak se povukao. Nisam imao razloga ići u kontra-napad tako daleko od objektiva.
Nakon toga ide moj potez i zapaljeno je nekoliko T-60-ki.
Onda u napucavanje i juriš idu Matilde, dosta ih je uništeno od strane jednog PaK-a 38 i jednog PaK-a 40… Matilde ne prolaze motivaciju za kontra-napad i povlače se… Do kraja igre traje Stefanov juriš i moja obrana, ali sve je daleko od objektiva…
Na kraju 6. poteza Stefanu ostaje malo Matildi pa baca i prolazi motivaciju, od T-60 su samo dva Bailed out vozila međutim i za njih prolazi motivaciju.

Uglavnom se igra na drugom objektivu. Stavljam KV na cestu pa se vozila BA-10 ne usude prolaziti (1 je uništen). KV tenkovi pužu na objektiv…
Kako ih nemam čime gađati bez problema u 3. ili 4. potezu napadaju ukopane pionire, pa assault koji mojom srećom završava bez gubitaka jer nije uspio baciti ni jednu kockicu na 5+. Onda moj kontra-napad i radim isto tako ništa jer svaki KV ima Turret-rear MG pa za svaku bazu moram re-rolati uspješno bačenu kockicu na 3+.
U nekoliko poteza tjera sve pionire, mali vod grenadira… i uništava ih. Dovoljno sam priseban da na vrijeme postavim svoj KV na objektiv.

Negdje na sredini sa BA-10 gađa i pogađa moje jurišne pionire i topove koji su im priključeni. Uništeno je možda pola voda i većina njegovih vozila pa opet baca motivaciju; prolazi je.

Stefano mi pokušava uništiti više od pola vodova što ne uspijeva i nakon odigranih 6 poteza bilježi se moja prva pobjeda, u malim bodovima 4:3 za mene.
Ne znam zašto mi nije blokirao put prema objektivu sa svojim tenkovima. Nepoznanica je i zašto mi sa KV 2 tenkom nije gađao KV 1 na bok…

Avion mi je radio ništa. Odlično sam postavio PaK38 uz Nebele, PaKovi 40 su strašni u borbi…
Zaključak je da mi očajnički nedostaje još jedan AT vod ili Tigar I. Kampfgrupa sa tri baze i mali vod grenadira sa isto toliko baza je sra.. na kvadrat, drugim riječima poklon protivnicima da unište što više mojih vodova.


 Na slikama Stefano deploya Matilde i nekoliko poteza kasnije ide u juriš.

-------------------------------------------------------------
Bitka 2, protivnik Teodor Vergu koji je vozio cijelu noć da dođe na turnir. Ne znam na kojem je mjestu završio, međutim nakon prve dvije bitke je imao obje pobjede.

Obojica smo vodili pješadiju, obojica smo imali Njemačke grenadire i obojica smo imali warriore sličnih karakteristika. Veći broj na bačenoj kockici me odredio za napadača.
Nije bio problem napasti nego kako napasti preko rijeke…
Na desni objektiv sam poslao oba voda pionira, KV i grenadiri su išli lijevo… Avionom i artiljerijom sam tukao njegove nebele i at topove…

Nakon sporog prelaženja rijeke, došao sam do konsilanog terena i tu sam čekao za napad. Taj napad nisam dobro pripremio. Nisam uskladio oba voda pionira, flame tim je bio dalje nego što je trebao biti… Prokockao sam šansu za zauzimanjem objektiva prije nego dođu rezerve.

Približio sam timove, flame je bacio dvije kockice i dvaput je ubio jedinu bazu pješadije koja je bila u dometu. Tukao sam sa 15 kockica na 6, uspio sam napraviti 3 hita i svi timovi su se spasili. Protivnike meni nije uspio napraviti 5 hitova pa sam uspješno prešao u napad bez gubitaka (koliko se sjećam). U assaultu lupam na 2+, 4 baze manje kod protivnika… On baca i prolazi motivaciju na 3+, lupa me na 2+ i ubija sve osim drugog flame tima… konsolidira se i to je to.
Sa premalo baza sam krenuo u napad. ne znam što sam čekao sa pionirima koji u imali 3 flame tima…
Na toj strani je gotovo jer protivniku iz rezerve dolaze vod grenadira i KV-1.

Na drugom objektivu radim još manje.
Pucam i jurišam na ukopane pionire, pinan sam i od 6 hitova sa čak 4 baze ne prolazim save na 3+ (bacam 4 jedinice). Sljedeći potez uspješno odpinam pješadiju, prolazim obrambenu vatru i ubijam jednu ili dvije baze… Protivnik se povlači…
Ferdinand dolazi iz rezerve i moj KV-1 gori…

U svom zadnjem potezu bacam 1 kockicu za dolazak aviona…
- Dolazi!
 - Trebam 4+ za Range in. Bacam 4!!
  - Moram baciti 4+ za Hit. Bacam!!!
   - Protivnik treba baciti manje od 3. Baca samo 2… Moj FP je 1+ tako da je Ferdinand UNIŠTEEEN!!!!

Gubim drugu partiju sa 5:2

U cijeloj partiji sam napravio skoro pa ništa. Isforsirao sam nekoordinirani napad čime sam izgubio svaku šansu za pobjedom. Da sam i osvojio objektiv ne znam čime bih ga branio.

Kada razmislim o sve 4 bitke, ova je bila daleko najlošija. Mislim na moju igru. Protivnik i ja smo se lijepo igrali i nemam zamjerki.
Da li bi bilo drugačija da sam se ja branio? Vjerojatno bi bilo, ali tko zna…


Protivnik traži cilj za Nebele…

Nešto iza te bitke su mi Rumunji objašnjavali što sam zeznuo i gdje sam pogriješio iako se znao moj protivnik u trećoj igri.

-------------------------------------------------------------
Bitka 3, protivnik Laurentiu Rusen (Pionierkompanie)
Već smo dan ranije razradili liste. Složili smo se da je važnije igrati se i zabavljati nego forsirati rezultat.
Ako je netko nešto zaboravio, odradio je to kasnije. Sjećam se da sam zaboravio nešto pomaknuti i da je došla shooting faza. Nisam htio micati tu jedinicu, međutim protivnik je bio jako uporan pa sam pristao da ću jedinicu pomaknuti samo ako dobijem 6 na kockici. On je inzistirao da se pomičem na 5+. Dobio sam 4. Rekao mi je da ću sljedeći put imati 4+ za pomicanje, pa 3+…
Što reći, jako ugodna igra. Sa druge strane jako teška jer su obje liste pješadijske.

Sa pionirima i AT topovima sam branio objektive, sa grenadirima sam išao lagano naprijed prema daljem objektivu dok su jurišni pioniri polako napredovali prema bližem objektivu. Nebelima i avionima sam uništio nešto njegovih pionira dok se nisu ukopali.
Problem je bio Tigar sa RoFom 3, i re-rolom na promašene hitive. On se kretao između objektiva i napucavao mi jurišne pionire u kući. Cijelu partiju je ubio 0 (nula) baza pješadije.
Kasnije sam iz te kuće izbacio jedan flame tim koji je ubio protivničkog observera pa su njegovi nebeli bili prilično slijepi od sredine bitke.

Grenadiri su mi zapeli na pola puta. Kasnije ih je presreo KV i uništavao jednu po jednu bazu.
Moji jurišni pioniri su u 5. krugu došli do njegovih pionira na prednjem objektivu. Lijepo sam odradio kretanje, ispucao sam puni RoF, nisam dobio previše hitova u obrambenoj vatri, pa assault na 2+… i tako još jednom i njemu je ostala baza ili dvije. Konsolidirao sam se u 4'' od objektiva.
Njegov Tigar je bio predaleko da bi mogao pucati na moje timove u napadu.

U sljedećem potezu je sa jednom bazom pionira iz drugog voda negirao zauzimanje objektiva i to je to. Možda sam potez prije mogao nebelima gađati i pinati taj drugi vod pionira pa se nadati na će ostati pinani i da se neće moći kretati prema objektivu.

Na drugoj strani mi je sa KV-om, AA vozilima, grenadirima… uništio grenadire. Bliže se nije usudio prići. Sa 2 Hornisea mi je gađao i uništio jednog nebela.
Pješadija mu je bila pinana 2-3 poteza pa nije mogao naprijed tako da je i tu bitka bila riješena.
U zadnjem potezu sam sa 2 nebela gađao 2 Hornisea, oba sam pogodio i to sa re-rolom jer sam imao samo dva nebela. Jednog sam uništio, a drugi je ostao bez posade… Protivnik je bacao i pao motivaciju.

Rezultat bitke je neriješeno… njemu 2, meni 3 mala voda.
Igra je bila lijepa i brza.


Avion je napravio skoro ništa. Nisam imao rješenje sa KV-a i Tigra. Nedostaje mi vod jačih AT topova i još jedan mobilni vod…

Igra se 5. potez. Još malo pa gotovo.

Točka na i bi bila pobjeda u 4. partiji i plasman vjerojatno među prvih 15. Poraz me ostavlja na dnu liste…


-------------------------------------------------------------
Bitka 4, protivnik Rok Braz (Gepanzerte Panzergrenadierkompanie)
Došla je na red i zadnja bitka. Pobjeda nosi puno, međutim Rok i ja sve fino dogovaramo. Nema razloga ne odigrati partiju kako treba.

Malo smo kasnili sa deploymentom, tj. ja sam kasnio. Kasnije sam to nadoknadio bržom igrom iako smo do kraja odigrali 5 ili 6 poteza.

U startu sam napravio veliku pogrešku jer sam na lijevi objektiv postavio grenadire umjesto pionire. Rok im je u drugom digao GtG, StuHovi su ubili jednu ili dvije baze i nakon toga pucanje i juriš grenadira u polu-gusjeničarima. Ukupno sam izgubio 4 baze, 5 ih je preostalo pa sam se povukao držeći objektiv. Računao sam da ću izbaciti AT topove iz zasjede i uništiti nekoliko vozila sa posadom. Rok je grenadire izbacio iz vozila, a vozila sakrio iza šume. Nije bilo prilika uništiti nešto topovima pa su i dalje ostali u zasjedi.

U potezu trećem me Rok gura od objektiva, ubija mi nešto grenadira, nešto ja njemu uništavam… jedva držim objektiv, ali ga ipak držim.
Jurišne pionire guram prema ugroženom objektivu. Pokušavam at-the-double međutim prolazim kroz konsilani terena pa se mogu kretati samo za 6''. Topovima iz istog voda tučem neka vozila…
Jednim jurišnim pionirom se pomičem Ferdinandu, nebelima bacam dim na njega i smanjujem broj kockica u obrambenoj vatri. Primam samo desetak hitova i nema šanse preživjeti…
Rok i dalje napada… Gubi neke grenadire, neke gubim i ja… na kraju on ostaje na 3 ili 4 baze, meni ostaje samo 1st komanda.

Pokušavam izbaciti komandu, ali ne mogu preblizu objektiva. Čekao sam i čekao i sada topove izlaze previše desno. Bacam puno kockica, uništavam AA vozila dok sam potez prije uništio izviđačka vozila.
Nakon toga imam bombardiranje štukom, ispod templejta su sva tri vozila, imam 3 aviona što znači da re-rolam promašaje… samo trebam baciti 4+ za Range in… bacam manje od 4.
Negiram zauzimanje objektiva…

U sredini terena Rokovi grenadiri ubijaju mog observera, Ferdinand raznosi KaVejca u nekom potezu…
Imam još vremena za potez, dva potez jer već kasnimo. Zalijećem se jurišnim pionirima na Ferdinanda, primam 4 hita, gine mi jedna baza… Raznosim Ferdinanda u assaultu i radim konsolidaciju prema objektivu.

Rok pokreće StuHove prema objektivu i ubija mi nešto. Sa njima ulazi u šumu i ne drži objektiv. Ustvari drži ga samo sa jednom bazom pješadije. Kako se igra još samo jedan moj potez predlažem mu da razmisli što je napravio.
Ukoliko mu ubijem tu bazu pješadije, on je izgubio već dobivenu bitku. Ako StuHove vrati na objektiv meni je meta za 7.5cm PaKove… Vraća StuHove i sakriva ih iza olupina ostalih vozila pa ga gađam na 5+.

Moj zadnji potez.
Sa nebelima pucam na ovu pješadiju koja drži objektiv. Treba mi Range in na 6 i ne radim ga. Sa ničime više ne mogu negirati zauzimanje objektiva pa pucam na StuHove. Prvi je uništen, iz drugog bježi veteranska posada, treći hladnokrvno čeka…

Već u trenutku pucanja shvaćam da na terenu imam samo 3 od 8 vodova i to bez 1st komande što znači da sam izgubio.
Sada se ne mogu sjetiti da li sam stvarno izgubio 3 ili 4 voda. Na stolu sam imao pionire, nebele, at topove i možda jurišne pionire (izgubio sam ih skoro sve, ali ih je nešto i ostalo – vjerojatno 2 topa i stvarno ne znam da li su preživjeli).

Bitka je završila zasluženom Rokovom pobjedom.

Od mojih propusta sam već spomenuo loš deployment, zakasnio sam sa izbacivanjem topove iz zasjede…
Da sam imao vod at topova više bilo bi znatno bolje…


Rok pomiče svoje jedinice.

Za kraj… već sam sve napisao. Mogao sam biti bolji uz malo više sreće.
Prvu partiju sam bez problema mogao izgubiti, drugu dobiti da sam se branio, treću sam mogao pobijediti da sam bio agresivniji, četvrtu… moglo je biti svašta.

Do sljedeće godine….

Tom

Nema komentara:

Objavi komentar