subota, 17. prosinca 2016.

Šuma za FoW (Noch borovi)




SLIKA 01 - Nekoliko uređenih borova

Opet sam se primio izrade šume. Plan je bio napraviti nekoliko šuma za FoW turnir pod uvjetom da izrada ne traje više od 2 sata, da su šume praktične u igri i da sve ne izgleda loše. Nije bilo vremena naručivati stabla, posipe ili slično tako da sam planirao koristiti Woodland Scenics kosture stabala (kao što sam već radio do sada). U zadnji tren sam dobio nekoliko Noch borića .

Jednostavnije je po slikama opisati što sam radio i koliko je to trajalo.

Od materijala i pribora sam koristio : Noch stabla, četvrtaste baze od styrena, nožić, vruće ljepilo… podlogu za šumu, posip…


 
SLIKA 02 – priprema baza za borove. Kako nisam imao kružne baze, odlučio sam se koristiti male četvrtaste baze od styrena. Mislim da sam ih nekom prilikom naručio od Peter Piga. Dimenzija su 3x3 cm debljine 2 mm.
Na bazama sam povukao nožićem dvije linije spajajući suprotne krajeve, približno tražeći centar. Zatim sam istim nožićem to središte lagano probušio (prva baza nije bila probušena pa stablo nije baš stabilno).
Nakon bušenja, kapnuo sam malo vrućeg ljepila i u to sam stavio stablo. Držao sam stablo nekoliko sekundi dok se ljepilo nije stvrdnulo…
Vrijeme pripreme baza i lijepljenje – oko 20 minuta za 15 stabala.


 
SLIKA 03 – baziranje baze. Na podlogu za baze sam koristio Vallejo Grey pumice. Oko stabala sam nanio malo više mase za baziranje.
Vrijeme potrebno za baziranje – oko 20 minuta za 15 baza.

SLIKA 04 – bojanje baza. Smeđa boja iz tube (Reeves Raw Umber), svjetlija smeđa (Goya Oxydbraun). Mislio sam staviti smeđi wash, ali ništa od toga.
Vrijeme potrošeno za bojanje – oko 30 minuta za 15 baza uz dan pauze radi sušenja i nedostatka vremena.

SLIKA 05 – uređenja baza. Nanošenje bijelog ljepila pa na to ide sitni posip (Noch Gras Blumenwiesen)…
Vrijeme potrošeno za uređenje baza – oko 30 minuta za 15 baza.

SLIKA 06 – Šuma sa stablima. Stabla su visine 5,5 do 11,5 cm.

 
SLIKA 07 – Stabla složena kao Tree line. Kako su baze četvrtaste lijepo se spajaju.

Zaključak na kraju:
Šume sam napravio brzo i jednostavno. Stabla sa malim bazama ne izgledaju loše. Što je najvažnije, šume sa stablima su praktične, zauzimaju malo mjesta i izrada nije dugo trajala; materijal za sve oko me koštao jako malo.
Uz malo više truda oko podloge za šumu, rezultat bi bio daleko bolji. Za podlogu sam mogao koristiti šperploču ili MDF, stirodur… bilo što slično.

Borovi su mali i treba ih više biti na svakoj podlozi. Nažalost, nemam ih više…

Usporedivši ovu šumu sa originalnom BF šumom… ne znam, BF šuma je lijepa i košta nekoliko puta više plus poštarina i čekanje danima  (možda tjednima) da dođe. Ovo je jednostavno, brzo… da se sada ne ponavljam.

T.

Nema komentara:

Objavi komentar