utorak, 16. svibnja 2017.

Izrada pustinje



Malo slobodnog vremena za vikend i pokušaj izrade nekoliko baza sa visokom, osušenom travom.
Na komad spužvaste gume (što već je) sam ispaljivao kuglice vrućeg ljepila i u njih sam stavljao po recimo dvadesetak dlačica starog kista. To sam onda mislio izrezivati i slagati male baze koje bi išle na površinu ili površine  određenih dimenzija. Prebojavanjem tih površina plavom, zelenom ili smeđom bojom dobio bih močvaru, riječnu obalu ili pustinju… Odmah na početku rada u glavi mi se rodila druga ideja.



 

Nakon posađene trave, izgrađenog brda (vruće ljepilo i dosta kamenčića raznih granulacija), te kamenčića oko trave, sve sam dobro zalio razrijeđenim bijelim ljepilom. Sušenje od nekoliko sati, prebojavanje podloge u crnu pa potom smeđu boju, zatim nekoliko puta wash i high light sa dosta nijansi smeđe i žute… onda djelomično bojanje trave u nijanse od žute do smeđe i to je to.

 

U pustinju sam postavio nekoliko modela od 28mm. Stane ih možda dvadesetak.

 

Na kraju pustinja ne izgleda loše, jedino što se uslijed terena malo savila pa će u nekom trenutku ipak ići na šperploču ili možda mdf podlogu.

 
 
 

Tom

Nema komentara:

Objavi komentar