utorak, 25. srpnja 2017.

Drvena ograda za Bolt Action


Slika 0 - Završena ograda sa modelima ispred, iza, pored te iste ograde...


Slika 1 - Crtež u CorelDRAW-u..

Prije nekog vremena sam se odlučio za izradu drvene ograde koja će upotpunjavati terene za igre kao što su Bolt Action, SAGA i slično.
Ogradu sam prvo nacrtao, pa poslao na rezanje Primožu u SLO. Materijal je MDF, debljina 2mm.
Na nekim dijelovima sam crtao linije koje glume neravnine na daskama, drugdje sam crtao oštećenu ogradu...


Slika 2 - Svi dijelovi ograde i pripadajuće baze istrešeni na stol.
Kako su rupe na bazama jednake veličine kao i ograda trebalo ih je dodatno proširiti.
Od alata sam koristio Dremel bušilicu, maketarske nožiće i razne turpije...


Slika 3 - Jedna složena ograda, ustvari jedna baza i nekoliko upiknutih dasaka.
Daske i bazu povezujem bijelim ljepilom za drvo, na višak ljepila koje iscuri stavljam piljevinu nastalu proširivanjem rupa na bazi.
Ogradu sam namjerno lijepio ukoso. Ideja je bila da te daske kasnije povežem žicom. Kako sam u međuvremenu na to zaboravio, obojao sam ogradu i onda mi se nije dalo lijepiti žicu i sve ponovo bojati...

Slika 4 - Ravne daske oštećujem bušilicom dajući im izgled starog i potrošenog. Vidi se rezultat proširivanja rupa na bazi, kao i fina piljevina sa strane.

Slika 4a - Gore pripremljena ograda je zalijepljena na bazu. Vidi se jedna slomljena daska.

Slika 5 - Nekoliko ograda. Boja MDF-a je presvijetla što znači da se ograde moraju bojati.

Slika 6 - Kompletna ograda plus jedna mala rađena od štapića za ražnjiće, i jedan zid od složenih dasaka (na slici skroz naprijed).

Slika 7 - Za bojanje ograde je korišteno nekoliko nijansi smeđe boje, razni voševi... kasnije sam ogradu postarivao, izbljeđivao...

Slika 8 - Obojana ograda i pobacani modeli koji je prelaze, zaobilaze...

Slika 9 - Sađenje trave oko ograde; bacanje lišća...


 
 
Slike 10-12 - Završena ograda, spremna za igru.

Radi usporedbe, oko ograde su stavljeni SAGA Vikinzi, neki WW2 tenkovi...

Na kraju je red napisati zaključak, bar riječ dvije o tome kako sam zadovoljan napravljenim i koliko mi je trebalo novaca, vremena...
Za crtanje sam potrošio oko jedan sat. Rezanje i materijal su plaćeni nešto sitno da nije vrijedno spomena. Na lijepljenje i bojanje je otišlo sigurno dva, tri sata uključujući i sađenje trave.
Po meni je ograda ispala skroz dobro i sigurno će malo podići izgled terena.

Tom

Nema komentara:

Objavi komentar