subota, 3. prosinca 2022.

Team Yankee BR (Milan protiv Duleta)

 

Team Yankee – Zmaj – 26.11.2022

Konacno je svanuo i taj dan, Dule je dosao za vikend u Beograd. Pored turnira u FoW-u stigao je da odigra I dve brzinske TY partije samnom. Velika zelja mu je bila da proba novu T-80 shock Z listu. Pored skupih I tvrdih T-80, tu su bili BPM-3 izvidjaci kao i vod mehanizovane pesadije, sve veterani iz afganistana. A ja sam po prvi put izveo na tablu amerikance koje sam nedavno kupio I sklopio. To je bio Armourd cavalry sa ranim abramsima, bradlyima, artiljerijom I sa HMWi TOW I AA podrskom koju su iz vazduha podrzavale kobre I amaci.

Prva partija


Oboje smo odigrali manevar karticu, tako da smo izvukli neku od zanimljivijih misija Scouts out. S obirom da je misija bila izvidjacka, obojca smo iskoristili bonuse nashi izvidjaca I usli dublje u niciju zemlju. Bili smo postavljeni po dijagonali,  teren je bio seoski, istocnofrontovski, kako i dolikuje u ovim vremenima. Ja sam se branio ali sam bacio kockicu pa sam igrao prvi. Sakrio sam se u selu ali sam istovremeno napravio jedno izvidjacko napredovanje sa abramsima kako bih u  pripretio Duletovim objektivima. 


Moji Abramsi nisu mogli nista modernim i skupim T-80 tako da sam rizikovao kada sam ih poslao napred, ali nisam imao nista bolje da uradim sa njima. U suprotom ne bi nista radili, a ovako su direktno pretili objektivu i zaobilazenju ruske linije. Artiljerija i helikopteri nisu mogli da pucaju tako da sam prepustio prvi potez saigracu. Dule je odmah krenuo zestoko. Unistio je vod Bradleya i oslabio me u centru. Mehanizovane shock trupe su napredovale frontalno ka mojim polozajima i ja sam se uplasio cime cu zaustaviit mnogobrojnijeg neprijatelja. U drugom potezu sam mogao da pucam sa helikopterima koji su odmah nanisanili najopasniju i najtvrdju metu,T-80. Jednog sam uspeo da pogodim, ali ne i da ubijem. Sa abramsima sam nastavio napred, nadajuci se da cu u sledecem potezu mozda uspeti da udjem u bok nekom tenku. Unistio sam i vod BMP-3 izvidjaca a artiljerija je bila solidna protiv pesadije kojoj je nanela manje gubitke, ali ju je uzdrmala i zastrasila. Tu sam zavrsio potez, ocekujuci svoje rezerve i dalji razvoj dogadjaja. A onda dolazi do velike tragedije u partiji. Dule prvo ne uspeva da vrati posadu u tenk a zatim ne prolazi ni moral tako da mu udarni vod bezi i ostavlja celo nebranjeno krilo.

 

 

Mojim Abramsima je sada otvoren put ka objektivu i trenutno na tabli nema nista sto moze da ih zaustavi. Ja u sledecem potezu dolazim sa tenkovima na objektiv, Duletu ne dolaze rezerve te je partija neplanirano gotova vec u trecem potezu. Ovo je stvarno bilo brzo i nenadano.


Duletov komentar: U rezervi mi je ostalo 4 tenka HQ + 3*T-80 sto je neoprostivo. Nazalost, ne mogu sebi da dozvolim da sa ovakvom listom igram bilo sta sem Attack.

--------------------------------


Druga partija



Za drugu partiju sam spremio relativno kompetitivu sovjetsku listu, formacija T-62, formacija T-55, sa podrskom Mi-24, Stormovima i sto je najvaznije sa tri T-80. Izabrali smo opet jednu od zanimljivijih misija - Escape. Dule je napadao po uzoj strani table, ja sam se utvrdio sa pesadijom i svom ostalom raspolozivom tehnikom, a tri voda tenkova sam ostavio u rezervi, jer su dolazili protivniku iz pozadine tj. sa ledja. Krenuo je frontalno, ne stedeci ni mene ni sebe. 



Prioritet su mu bili Stormovi, kojih se najvise plasio zbog probojnosti raketa. Ja sam s druge strane cekao i planirao napad s ledja prvo sa helikopterima, koji mi je delimicno uspeo i omeo napredovanje mehanizovanih jedinica koje su dale protiv vazdusnu podrsku oborivsi tri Mi-24. Rezerve su mi odmah dosle, sto je bilo vrlo lose za Duleta. Tenkovi su pucali u ledja i zadnji oklop protivniku te sam jeftino i lako naneo prve gubitke. Dule je pokusao da pronadje neki zaklon, napredujuci kroz selo i kukuruze, ali ja sam imao previse orudja koja su pretila iz svih pravaca. T-55 i T-62 su pucali po transporterima, Shilke po pesadiji, a helikopteri i tenkovi iz rezerve po T-80.


 

Uspeo sam da kao branilac napravim pravi nakovanj i cekic te je i ova partija resena vec u trecem potezu, unistenjem i predajom shock brigade.
Shock trupe su sjajne sa njihovim 4+ to hit, ali bez supporta i podrske AA jedinica su lak plen za kompletnu brigadu slabije treniranih trupa. Lepo je, ali i prijatno videti sovjete koji se pogadjaju na 4+. Ali sve to pada u vodu ako se zaobidju i dodje im se sa ledja jer tada svaki pogodak znaci izbacivanje iz stroja.


Duletov komentar: Mislim da generalno nekolicina skupih tenkova ne moze da se nosi protiv avijacije i jeftinih tenkova. Dakle, mora da se uzme PVO, a onda ovi lepi tenkovi mogu samo kao vod u support.


 Milan

Nema komentara:

Objavi komentar