nedjelja, 23. veljače 2014.

Soviet Tankovy vs German Panzer

Pripremio Dule


Dule Attacker Soviet Tankovy vs Hertz Defender German Panzer Ausbildungs Abteiling 500

Misija: Hold the line
1650 poena


Reč dve o listama.
Soviet Tankovy C/T iz knjige Red Bear, ukupno 6 vodova: dva voda tenkova T-34 (ukupno 7 T-34/85 i 10 T-34/76 od kojih je jedan bio heroj komesar Dedov), vod sapera 15 baza, vod SU-100 tri komada, DShK AA tri komada i Decoy company sa dva StuGa.

Panzer 500: ukupno 6 vodova: vod sa dva Pantera, dva voda sa dva Tigra, vod sa četiri PzIII i dva voda panzergrenadira sa po šest baza od kojih su jedni upgrade to Pioneer a drugi sniper school.


 PRVA SLIKA
 Bacali smo kockicu i ispala je misija Hold the line. Hertz je bacio da se brani i imao je pravo na dva ambusha. Izabrao je da u ambush stavi dva voda sa po dva tigra. Iako prva slika izgleda strašno za onog ko se brani jer ima samo jedan vod panzergrenadira na tabli uskoro će defender postaviti 1inC Konigstiger, 2inC Panter, i još 4 Tigra u ambushu što nije zanemarljivo.


 DRUGA SLIKA
Nisam imao šta mnogo da se femkam. Odustao sam od infiltrate poteza jer zbog ograničenja od 16" ne bih imao skoro nikakve koristi. Zato sam rešio da postavim SU-100 na brdašce u šumicu da budu concieled i da sa velike daljine gađaju Tigrove. Nažalost, od tri SU-100 dvojica su se se bogovala na ulaku u šumicu (pošto su overloaded boguju se na 2 a ja sam bacio dve dvojke) Pored njih sam sakrio i StuGove. Sa svima ostalima sam krenuo napred, beli vod sam pokušao da sakrijem od Konigstigera i u prvom potezu sam uspeo. Zeleni vod tenkova nisam pomerao da bi pucali sa punim ROF.
Hertz je prvo uništio moj vod SU-100, dva je pogodio a treći je posle bacanja morala pobegao. Ostatkom tigrova gađao je StuGove i T-34.


TREĆA SLIKA
Belim vodom sam se opasno približio tigrovima, ideja je bila da ih gađam u bok. Uspeh je bio polovičan jer sam uspeo 3 Tigra da bejlujem. Međutim pošto imaju protected ammo uspeli siu kasnije da s odbejluju. Saperi su se polako približavali i spremali za juriš. Vod AA sam pomerio tako da pucaju na grenadire i da polako priprete onom dalekom objektivu. 


ČETVRTA SLIKA
Dalje razrađivanje moje ideje. Sada već gubim i vod Stugova i vod belih T-34, ostao sam na pola vodova. Zelenim T-34 koji su nažalost uglavnom sa slabijim topom 76mm i dalje pokušavam da udaram u bokove Tigrova. Međutim pravi heroji ove partije biće saperi...


 PETA SLIKA
Saperi su u assaultu uspeli da unište vod tigrova i 1inC Konigstigera ali to nije dovoljno za pobedu. Milanu iz rezerve stiže vod PzIII koji otvara vatru na moje AA DShK i uništava ih. To je četvrti vod od šest koliko sam imao, bacam za moral i padam. Hertz je pobedio rezultatom 5:2 jer sam uspeo da mu uništim jedan vod. 



  Zaključak
Partija je bila lepa, sve se brzo odvijalo. Koliko god da sam na početku imao mnogo tenkova i koliko god da sam brzo bio na objektivu moji vodovi su se istopili. U trećem potezu partija je bila gotova. Moj komesar Dedov F/V nije mi dao reroll na moral jer mi je 1inC ostao živ C/T. To je malčo nelogično u pravilima jer ispada da treba da se radujem da mi 1inC pogine. Milan je pametno postavio ambushe, uopšte nije pomerao ni jednu jedinicu i sve vreme je pucao sa punim ROF. Kockice smo bacali prosečno tako da je Milanova pobeda bila prava vojnička.

Nema komentara:

Objavi komentar