ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Devet na devet!

Pripremio Dule




Mid War Eastern front 1485 poena

Dorian i ja smo se dogovorili da pred naredni aprilski turnir u Beogradu (MW 1485 poena) odigramo neku "egzibicionu" partiju u kojoj bi isprobali liste koje bi želeli da vodimo ali koje objektivno nisu za turnir.

Moja želja je da vodim tenkove KV-1. U Mid War u 1485 poena staje tačno 9 takvih tenkova!
Ovo je jedina ruska tenkovska lista u MW za koju ne važi Hen&Chicks pravilo pa je i to razlog što mi je draga.

Dorian želi da vodi Tigrove ali pošto ja ne mogu da im naudim, mislio sam da on uzme nešto drugo malo manje moćno protiv čega imam šansu. Ispalo je da može da uzme tačno 9 tenkova PzIV G (late) ili H!

Devet na devet!



Tenkovi KV-1s i PzIV H su na neki način komplementarni. Koliko je tenku KV-1s jači oklop, toliko mu je slabiji anti tank topa.
Ipak, u direktnom sukobu ove dve liste panzeri imaju nekoliko prednosti:

-Veterani su pa se teže pogađaju,
-imaju Protected Ammo pa imaju reroll ako su bejlovani,
-imaju 2inC
-imaju Stormtroopers pa mogu npr. da se popnu na brdo, pucaju i ponovo se sakriju,
-Kampfgruppe znači da bi mogli teoretski da naprave još jedan vod,
-Mission tactics znači da nije bitno ako im je uništen platoon comander, drugi tenk preuzima tu funkciju.


Prednosti tenka KV-1s iz ove liste su:
-Fearless je pa lakše prolazi motivaciju
-ima bočni oklop 6 (prema 3 na PzIV H)
-KV-1s ima Wide tracks koje bi mogle da se iskoriste da se npr. zavuče u šumu i odatle puca.

U konkretnoj partiji nije bitno ali u nekim drugim listama važno je da KV-1s ima Top Armour 2 (naspram 1 na Pz IV H) i da ima Turret rear MG.
Za 5 poena Pz IV može da dokupi Schurzen.

Jedva čekam da odigramo ovu partiju!



Guards Heavy Tank

Compulsory Guards Heavy Tank Regiment HQ - CinC KV-1s (165 pts)

Compulsory Gvardeyskiy Tyazhelyy Tankovy Company - Command KV-1s, 4x KV-1s (825 pts)

Compulsory Gvardeyskiy Tyazhelyy Tankovy Company - Command KV-1s, 2x KV-1s (495 pts)

 1485 Points, 2 Platoons



German Panzer




Compulsory Panzerkompanie HQ - CinC Panzer IV G (late) or H, 2iC Panzer IV G (late) or H (330 pts)

Compulsory Panzer Platoon - Command Panzer IV G (late) or H, 3x Panzer IV G (late) or H (660 pts)

Compulsory Panzer Platoon - Command Panzer IV G (late) or H, 2x Panzer IV G (late) or H (495 pts)

   1485 Points, 2 Platoons

---------------------------------------------------------------------------

Konačno smo uspeli Dorian i ja da se vidimo i da odigramo jedan egzibicioni meč "9 na 9" (videti članak od ranije).
Dogovorili smo se da misija bude Fair Fight obzirom da obojica imamo samo dva voda tenkova.





Prva slika
Bacali smo kockice i ispalo je da Dorian bude napadač. Iskoristio je specijalno pravilo za Nemce kampfgruppe i napravio tri voda sa po 3 Tenka Pz IV H. Rasporedio ih je tako da po jedan vod bude na krilima i u centru. Ja sam na levom krilu postavio vod sa 3 KV-1s a na desnom, bliže centru, 6 KV-1s tako da mogu da kontrolišem donekle i centar. Stavio sam ih u šumu da budu concealed.

 


Druga slika
Obzirom da mu se kao napadaču svakako računa da se kretao (pravilo ove misije je da puca u prvom potezu sa smanjenim ROF) rešio je da mi se približi toliko da može da puca preko 16" a da sa svojim tenkovima ostane u zaklonu (concealed). Odmah mi je uništio jednog tenka, zamalo 1inC! Pošto smo se gađali preko 16", moji su tenkovi pogađali Dorianove na 6 (4+1+1, veteran + preko 16" + concealed), dok je Dorian mene pogađao na 5+ (3+1+1, trained  + preko 16" + concealed). Obojica smo se spasavali već na 3, na 2 je bio bejl.
I tako mi je Dorian u svakom narednom potezu (bukvalno) uništio po jednog tenka. Ja nisam uspeo da Dorianu uništim ni jednog. Sa desnim vodom uopšte se nisam pomerio celu partiju da bih pucao sam punim ROF. Takva kukavička igra mi se osvetila.



Treća slika
Kada sam izgubio dovoljno tenkova, i nisam predstavljao ozbiljnu pretnju, Dorian se približio sa svojim panzerima mom desnom krilu (i objektivu)

Četvrta slika
Na levom krilu sam u jednom trenutku odlučio da rizikujem, izašao sam iz zaklona i opalio po panzerima. Na taj način smanjio mi se ROF ali sam ga pogađao na 5+ i bacao je save na 4 (na 3 je bio bejl). Tu sam se pokretao i naredni potez i (zamalo) imao uspeha. U jednom trenutku Dorian je pao save za dva tenka (bacio je dve dvojke) ali ja nisam prošao FP (bacio sam dve dvojke)! Panzeri su bili samo bejlovani ali pošto imaju  protected ammo u sledećem potezu je rerolao i oba ih odbejlovao. Ovo je bio kritičan trenutak u partiji jer da je izgubio dva tenka, bacao bi moral za taj vod, možda ga ne bi prošao i tada bi moj put ka levom objektivu bio otvoren. Ovako, izgubio sam jednog KVa i ništa nisam uradio.


Peta slika
Kada mi je uništio ceo vod i 1inC Dorian je stao na objektiv.

Očekivao sam da partija sa dve "opake" tenkovske liste bude dinamična ali se to nije dogodilo. Za to sam sam kriv. Da sam jurnuo i sa desnim vodom možda bih imao neke šanse. Ovako sam u svakom potezu gubio po jednog tenka i na kraju izgubio partiju bez da sam Dorianu uništio jednog jedinog tenka. Katastrofalan poraz.
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar