ponedjeljak, 26. siječnja 2015.

FoW turnir - EW 1550, 24.1.2015 (Ljubljana)


Detalj iz druge bitke... Juriš Nikuhaku timova na T-tridesetčetvorke




Prošao je još jedan odličan turnir u Ljubljani. Odličan je po druženju, organizaciji, protivnicima i bitkama… Recimo da je rezultat malo manje dobar, ali uživao sam u svakoj od tri bitke.
Kako je ovo bio moj prvi EW turnir, prva EW bitka uopće i prvi put da igram sa Japancima, stvarno nisam očekivao neki super rezultat. Sa jednom pobjedom bih bio baš zadovoljen, ali za to treba bolje složena lista, i prije svega bolji deployment. Taj deployment mi je najteži i najgori dio svake bitke. Znam da je strašno bitan i skoro uvijek ga zeznem.

Oko liste se nisam mogao odlučiti. Konjica mi nije mogla stići na vrijeme, a tenkove sam izbacio u zadnji tren. Izbacio sam iz liste i male, 70mm topove (AT 3), a ubačeni su 75mm topovi (AT 8).

Da ne pretjerujem dugim uvodom i još dužim reportažama, pokušat ću biti kratak ;)
Ova "kraća" reportaža će ići u 4 dijela, tri bitke i na kraju rezultati, poredak, fotografije...

Još nešto moram napisati.
Turnir je bio u Ljubljani i logično je da na njihovom forumu stavim link na reportažu.
Ne mislim ja da sam nadaren za pisanje reportaža i da svi uživate čitajući ih. Jednostavno imam potrebu napisati svoje komentare na bitke nakon završenog turnira.
Rado bih da se održi jedan FoW turnir u Zagrebu, i obećajem da ću poraditi na tome pa da bude bar u sklopu nekog WH turnira... par stolova je dosta za FoW.


PRVI DIO
Round 1: No retreat (Defensive battle) – bitwa 1
Marchi (Pulk Kawalerii Zmotoryzowanej) vs Tom (Hohei Chutai)

Slika B1-1 - Miza 2

Slika B1-2 - Pulk Kawalerii Zmotoryzowanej

Prva bitka je na stolu 2 (Slika B1-1), zimski ambijent… protivnik Marchi i puno Poljaka (Slika B1-2), ukupno 8 vodova. Ja sam se odlučio za obranu, i čak sam birao stranu za deployment. Vodio sam 6 vodova. Misija «No retreat» kaže da obrambeni igrač počinje samo sa pola vodova na tabli (jedan može ostati u zasjedi).
Objektiv stavljam nekako previše iza svega, dok Marchi drugi objektiv postavlja najbliže sebi, maksimalno lijevo.
Postavljam dva voda pješadije. Jedan na prednji objektiv. Razmičem iz radi straha od artiljerije. Time onemogućujem djelotvornu obranu i kasnije kontra-napad, ali ne mogu si priuštiti gubitak od nekoliko baza u slučaju da me artiljerija nađe. Nešto pješadije postavljam u polje, dvije baze u obližnju kuću, 2iC (Regimental standard) u neposrednu blizinu…
Postavljene jedinice se vide na slici B1-3.

 Slika B1-3 - Početni raspored, da ne kažem deploy

Počinje prvi potez, Marchi pomiče sve osim artiljerije. Artiljerijom pokušava baciti dim na bliži vod pješadije, međutim ne uspijeva.
U pucanju mi ubija jednu bazu pješadije (Slika B1-4).
Njegovi Rifle/MG timovi bacaju puno kockica, tri voda topova isto tako, male tanketice još više… gubitak jedne baze nije ništa strašno.

 
Slika B1-4 puno Poljaka

Prvo loše bacam za rezerve. Artiljeriju (75mm, AT 8, RoF 2…) izvlačim iz zasjede i pokušavam pinati protivničku pješadiju. U slučaju da ih nađem (Range in) i imam nešto hitova, mogu mu pinati obadva voda što je jako važno. Ništa ni od toga. Ne isplati se pucati pješadijom jer gubim GtG pa me Marchi gađa na 5+.

U drugom i trećem potezu Marchi artiljerijom ništa ne radi. Neću ih više ni spomenuti jer nisu ispalili niti jednu granatu za vrijeme bitwe.
Zato pješadija puca, juriša, ide naprijed… Podrška su im 3 voda topova (RoF 3 ako stoje), čak 10 tanketa… od toga 6 sa mitraljezima…
Padaju još tri pješadijska tima i Marchi dolazi skoro do objektiva, brzo i lako. Samo dva moja tima mogu pucati u defanzivnoj vatri i bacam dvije dvojke (ako se dobro sjećam).
Meni dolaze sve tri rezerve J. Teška artiljerija još ne može pucati, AT topove i HMG timove pomičem maksimalno naprijed, ali ne mogu pucati jer sam van 24''. Samo pazim da me njegova artiljerija ne vidi.

Slika B1-5 - Marchi igra 4 potez

Opet mi gađa vod na bližem objektivu. Baca jako puno kockica, pa opet pucaju topovi, tankete, njegov juriš… Kako imam nekoliko baza istog voda u kući i oko nje, i tu se vodi borba. Uništava mi dvije baze u kući, ali ne uspijeva u nju ući, onda ja radim kontra-napad i uništavam njegove dvije ili tri baze, pa njegova kontra, pa moja i tu sa dvije baze bacam dvije dvojke nakon čega me uništava L
Taj vod mi je uništen. Mislim da ostaje samo komanda i jedna baza malih mortara. Kako je u blizini 2inC (Regimental standard) automatski prolazim svu moguću motivaciju :).

Na objektivu nemam nikoga tko bi mogao negirati njegovo zauzimanje i jedino mogu poslati jednu bazu teške artiljerije (75mm) prema njemu. Srećom su dovoljno blizu pa ostajem još jedan potez u igri.
Sada mi je cilj uništiti dovoljno baza njegove pješadija čime ga tjeram da baca moral, možda ga padne i pješadija se povuče…
Drugi vod guram naprijed maksimalno koliko mogu. Nema smisla čuvati drugi objektiv kada je prvi izgubljen.

 
Slika B1-6

Na slici B1-6 Marchi raspoređuje pješadiju i tankete za posljednji juriš. Jasno je da mi želi uništiti sve pješadijske baze u blizini objektiva. Puca i juriša sa tanketama. Nikuhaku timovi ne stignu krenuti u posljednji juriš, uništen je i Regimental standard tim. U njegovom jurišu stradava nešto baza mog drugog voda pješadije. Još na početku poteza je uništio bazu artiljerije koja je negirala zauzimanje objektiva.
Mali tračak nade je što ne uspijeva ukopati pješadiju na objektivu.

Vrijeme je za moj, očigledno zadnji potez.
Sa HMG timovima, topovima… artiljerijom (neuspješno) gađam njegovu pješadiju na objektivu. Gađam ih na 5+ i treba mi dosta hitova da mu vod padne ispod pola. To i ostvarujem J
Sa preostalim 75mm topom uništavam jednu tanketu.

Mogao sam samo čekati bacanje morala za vod koji mi je zauzeo objektiv. Uz njih je i 1st komanda pa se po potrebi bacaju dvije kockice mada je još toliko jedinica u blizini da nema potreba riskirati. Kakve su šanse da dva puta baci manje od 3? Nikakve :(

Čista pobjeda za Poljake. Nisam se ni snašao, a igra je bila gotova. Marchi mi nije dao previše prostora za razmišljanje. Sve je odradio kako treba, bez nepotrebnih gubitaka.
U ovoj prvoj partiji nisam stigao isprobati Nikuhaku timove, ali se zato 2inC tim pokazao jako dobro. Za 75 bodova prolaziti sve motivacije, može li što bolje?


Na slici B1-7 je kraj bitke

Nakon bitke mi je Marchi rekao da sam drugi vod pješadije postavio predaleko. Oni na kraju skoro da nisu sudjelovali u borbi.
Jesam li još nešto pogriješio? Mislim da nisam. Artiljerija nam nije radila. Da sam na stol stavio 150mm topove, dogodilo bi se ništa osim što bih u slučaju bombardiranja morao re-rolati hitove. Da sam u prvom ili drugom potezu našao njegovu pješadiju ispod templatea bi se našlo bar desetak baza. Uz pinanje voda, bar nekoliko bi bilo uništeno. Uz malo sreće, moglo je biti i bolje :)

Za kraj još dvije slike iz igre (B1-8, B1-9)

 Slika B1-8
 Slika B1-9

Što da sam ja napadao i to po mraku? Sa čime sam mogao napadati ukopanu pješadiju i puno topova?
Jednostavno mi nije legla protivnička lista sa jako puno pješadije i deset tanketa.

Svoju listu ću analizirati na kraju. Jesam li napravio pogrešku izbacivanjem tenkova, uvođenjem 75mm topova…?

Vrijeme je za ručak :)
Odlazak do crvenog tramvaja, špikana pljeskavica i velika cola (0,5)…
Sljedeći protivnik mi je Matic. Pokušavam dogovoriti remi još na ručku ;)

-----------------------------------------------------



DRUGI DIO
Round 2: Free for all (Fair fight) – битва 2

Matic (Tankovy Batalon) vs Tom (Hohei Chutai)

Teren se na prvi pogled čini siromašnim. Nije tako bilo u igri. Tvrđava dominira, nekoliko malih brda mogu puno toga skriti, tu su još šumice sa palmama, 2 jezera…





 Slika B2-1- teren



Tevž je morao ići i na njegovo mjesto uskače Matic. Niti protiv jednoga od njih nisam igrao do sada. Matic vodi Ruske tenkove i pješadiju… komandni T-34 i još jedan vod sa 3 T-34 tenka, jedan KV-1, vod pješadije sa dvadesetak baza uključujući komesara (komanda) i jedan HMG tim.

Pokušavam se raspitati mogu li odabrati noćnu bitku, ali dobivam odgovor da se u toj misiji ne može igrati noćna bitka. Kasnije sam vidio da je Japancima u svim misijama dozvoljena noćna bitka.

Nije važno. Matic je prvi posložio svoja tri voda pa je dodao 1 na kockici; veći boj odlučuje napadača. Ipak sam bacio više od njega.

Na svaki objektiv stavljam po vod pješadije. Na desni objektiv ide teška artiljerija od 150mm, na lijevi AT topovi, u sredinu (na rub šume) ide 75mm artiljerija, po jedan top gleda na svaku stranu.

Matic na desni objektiv postavlja pješadiju i malo ispred njih KV-1, ispred drugog objektiva (iza zidova tvrđave) ide komandni T-34, prvi vod sa 3 T-34 tenka, i pored njih vod sa 9 T-60 tenkova.



Ne mogu bombardirati u prvom potezu, ukopavam pješadiju i AT topove i prebacujem igru na protivnika.

Zaboravio sam napisati da su HMG sekcije (po dva tima) priključene vodovima pješadije koji sada imaju po 15 baza.

Matic pomiče svoje tenkove prema objektivima. Na mojoj desnoj strani ima samo jedan KV-1. Pomiče ga da vidi moju ukopanu pješadiju (Slika B2-2). Daleko je za direktnu paljbu i njemu, i meni.
Prema drugom objektivu juri sa 4x T-34 i 9x T-60 (Slika B2-3). Jedino pazi da ga ne vidi 75mm top, tj. pazi da sa tim topom ne mogu pucati na male T-šezdesetice.


 Slika B2-2


 Slika B2-3



Zaključujem da će ovo ili jako brzo završiti ili da će partija imati 15+ poteza.

Dakle, dok na desnoj strani ne mogu ništa dok je tamo KV-1, a nemam ga čime uništiti, na lijevoj strani pogotovo ne mogu naprijed. Isto vrijedi i za njega.



Nekoliko poteza se napucavamo…

Ne desnom objektivu mu bombardiranjem uništavam 5 baza pješadije i pinam ih, krećem sa svojom pješadijom naprijed jer je njegova i dalje pinana, napada me KV-1 i srećom uništava samo jednu bazu… povlačim se u šumu i čekam.



Na lijevom objektivu se Matic zalijeće sa svim raspoloživim tenkovima i staje tako da ga ne vidim sa 75mm topom. Vidim samo T-34 tenkove koji su preko 16''. Njima je Front 7 i kada doda još 1 jer su van 16'' od mog topa, ne mogu ih uništiti.

Gađam ga vodom AT topova (AT 6 i 7), uništavam nekoliko T-60 tenkova, neki se bejlani… dovoljno ih je onesposobljeno da baca moral za vod. Pada moral i baca ga ponovo riskirajući da i komandni T-34 ode. Ipak vod ostaje.

Potez iza (kockica pokazuje 4.), opet ista stvar. Dok on meni ne uspijeva uništiti AT vod (uništava 37mm top), ja ga i dalje napucavam… uništavam još neke T-šezdesetice, opet neke bejlam… prisiljen je bacati moral još jednom i pada ga. Na 5 uništenih tenkova, 3 bejlana i samo 1 operativni, zaključuje da komanda neće bacati za moral. Ne isplati mu se riskirati komandni T-34 radi nekoliko T-60 tenkova. Jedini operativni T-60 se povlači.


Slika B2-4 – Matic u dilemi. Da li da komanda baca za moral voda ili ne?



Nakon toga mi uništava i ostatak AT voda. Par poteza mi sa 4 T-tridesetčetvorke gađa pješadiju (8 kockica od topova, 8 kockica od mitraljeza) i ništa. Sa druge strane ja njega bombardiram, ali nedovoljno da vod padne ispod pola.



U jednom potezu se on odluči sa pješadijom krenuti naprijed. To mi nije izgledalo dobro jer sam ukopan sa 12 baza, nema šanse da mi napravi bilo što jer me gađa na 6 i to tek kada mi uđe u domet (16''). Istina da ima jedan HMG tim (domet 24''), ali opet me gađa na 6 dok ću ja njega gađati na 2+.



Predlažem remi što Matic prihvaća.

Idemo se boriti do zadnjeg čovjeka, tenka :)



Da sada nešto razjasnim. Nismo se dogovorili za remi iz razloga što bi time obadvojica profitirali na tablici. Bili smo zadnji na listi. Remi nam nije bio u interesu.

Jednostavno je bila takva pozicija da niti na jednom objektivu nismo mogli naprijed. Matic nije mogao jurišati sa jednim KV-1 tenkom na desnoj strani ili sa 4 T-34 tenka na lijevoj strani, na ukopanu pješadiju koja ima Nikuhaku timove. Ja nisam mogao sa pješadijom ići na tenkove T-34 ili tenk KV-1 plus pješadija sa HMG timom (desni objektiv). Siguran sam da ne bih preživio tih 2, 3 poteza do objektiva.

Na desnoj strani (Slika B2-5), juriš hrabre Ruske pješadije (iza njih komesar) na veteranske Japance koji sigurno neće čekati u rovovima :)


Slika B2-5



Nakon remija, KV-1 puca na jedan 75mm top i uništava ga. KaVejac je isto radio 5, 6 ili više poteza za redom i ništa. Sada je to napravio :), uništio je top.




Na slici B2-6 pregled trenutnog stanja na terenu.



I sada najzanimljiviji dio bitke. Na lijevoj strani me napadaju 4 tenka T-34. Malo pucanja minimalni gubici sa moje strane. Onda ja idem u juriš bez bacanja za Tank terror… defanzivna vatra Ruskih tenkova i primam 11 hitova (samo jedna baza ne baca 3+). U blizini je 2inC (Regimental standard) pa ne moram bacati za motivaciju jer sam primio više od 6 hitova i prije za Tank terror. Posebna pravila kažu da i nakon ovoga nastavljam sa assaultom :).

Pregrupiranje snaga i juriš još jednom. Sada primam 7 hitova i čak 6 baza baca 1 ili 2. Nema problema, povlače se svi osim Nikuhaku timova koji napadaju po treći put. Tri tima bacaju 12 kockica ukupno i postižu 9 hitova (Slika B2-7). Jedan tim je bacio jedinicu i nakon juriša je automatski uništen.




Slika B2-7



Tenkovi moraju baciti 4+ za spašavanje, dok su na 3 bejlani. Tri tenka bacaju manje, a kako u assaultu nema FP testa, uništeni su. Četvrti se povlači maksimalno koliko može. Kako je uništena komanda tog voda, pa i 1st komander… taj usamljeni tenk mi više ništa ne može :)

Rasplet samoubilačkog juriša se vidi na slici B2-8. Vidi se tek nekoliko baza od početnih 15+1 (2inC). Pola voda je izginulo u jurišu.




 Slika B2-8



Na desnom objektivu je isto bilo neizvjesno. Malo smo se napucavali, malo jurišali. Vodovi su imali sve manje i manje baza. Bili smo brojčano podjednaki, ali koliko sam ja bio bolji u pucanju (gađao sam na 2+, a protivnik na 4+), Ruski HMG tim je svaki potez bacao 6 kockica i KV-1 još 4, dok sam ja imao tek 5-6 Rifle i nešto Mortar timova. Nikuhaku timovi ne pucaju, komanda juriša sa mačevima (ne puca). Zaboravio sam sa Mortarima pucati, ne znam zašto. Tek sada sam se sjetio da sam ih gurao iza Rifle timova :)

Kada su Rusi pinani, a ne prođu motivaciju, komesar upuca jedan tim i evo ih ponovo su spremni za borbu . U slučaju da komesar baci jedinicu, ode i sam iz borbe.



Tada se dogodilo čudo!

Sa pješadijom koja je branila lijevi objektiv, krenuo sam «at the double» prema desnom objektivu (Slika B2-9), dok sam jedan 75mm top i komandu iz obližnje šume pomaknuo na nebranjeni objektiv. KV-1 je isto pokušao ići «at the double» pa da mi baci 8 kockica za pucanje mitraljezima. Na Maticevu veliku žalost, zaglavio se na 1 (Unreliable je). Što reći, malo sreće za mene mada to nije ništa značilo jer smo već dogovorili remi.

Ovo je bio veliki poticaj za Nikuhaku timove. Svi ostali su krenuli za njima i Ruska pješadija se morala povući. KV-1 je primio 7 hitova; uništen je. Rusi su se povukli prema objektivu. Ja sam jurio za njima. Stigao sam ih u podnožju brda. Pet Japanskih timova, od toga dva komandna sa mačevima (assault na 2+) na HMG tim i komandu… Postigao sam 3 hita i Rusi su gotovi (Slika B2-10).




 Slika B2-9


 Slika B2-10



Odlična i neizvjesna igra nakon remija.

I prije dogovora oko remija, Matic je krenuo naprijed. Dosadilo mu je bacati kockice samo da ih baca, bez izgleda da napravi bilo što. Vjerojatno bih i ja napravio isto, međutim on je to napravio prvi. Od mene dobiva najvišu ocjenu za fer igru. Pokazao je za što se igra na turnirima. Kakav poredak na tablici, bitna je igra :)



Minimalan odmor nakon bitke, nakon 15 ili 20+ poteza, pišanje pa iščekivanje protivnika za treću bitku.

Hoću li moći isprobati još neka posebna pravila ove liste, možda noćnu borbu? To mogu samo ako igram protiv igrača koji dobro zna pravila, da ne ispadne da pola igre proučavamo tko što može.
Uvidom u tablicu, vidio sam da bi mi protivnik mogao biti…

-----------------------------------------------------

TREĆI DIO


Round 3: Counterattack (Mobile battle) - Kampf 3
Primož (Czech Panzerkompanie) vs Tom (Hohei Chutai)

Da sam igrao neku misiju gdje se branim, ne bih inzistirao na noćnoj borbi. Sa druge strane, da sam se branio šanse za uspjeh bi bile daleko veće.
Jedno je sigurno. Isprobao sam noćnu borbu i bio bih ljut sam na sebe da sam se samo branio i čekao Primoževe poteze.
Isprobao sam kako izgleda kada se pješadija kreće brže od tenkova :)
Uz to što sam mogao ići 12'', a Primož 8'' ja sam se mogao kretati kroz šume dok ih je on morao izbjegavati. I on je išao 12'' radi Germanskog «Stormtrooper» pravila, a Rommel pomaže vodu da ga na 2+ koristi.

Idemo redom; opet teren 2… postavljanje objektiva, deployment…

Sve se vidi na Slici B3-1

Svaki vod pješadije sam okrenuo prema jednom objektivu. Lijevi vod će se kretati «at the double» iako Primožu već u prvom potezu mogu doći rezerve. Nemam nekog izbora. Ako sada dok je noć ne krenem maksimalnom brzinom, bitka neće dobro završiti.

Moj prvi potez je na redu. Lijevi vod pješadije ide kako sam najavio. Desni vod se kreće normalno jer je ispred mene puno tenkova. Artiljerija u pozadini, AT topovi u sredini da bar malo pokušaju zaštititi pješadiju od juriša tenkova. Vodovima pješadije sam priključio HMG timove (po dva svakom vodu). Observer od 150mm artiljerije se približio crkvi.
Nemam na koga pucati jer je mrak i kockice ne bacam baš dobro.

Primožu rezerve ne dolaze. Kreće se prema meni maksimalno 8''. Otvara vatru na lijevi vod, ali samo na jedan tim koji je u dometu. Kako se radi o HMG timu, spašava se na 5+ i tu pada.

U drugom potezu opet sa lijevim vodom idem maksimalno naprijed. Desni vod se dijeli na tri skupine (sve su u komandnom lancu); jedna ide u šumu lijevo, jedna u polje desno, a treća ravno naprijed. Računam da sam Veteran, da sam konsilan radi noći, da sam van 16'' njegovim timovima pa me gađa tek na 6 i to pod uvjetom da baci bar 3, 4  na kockici jer broj na kockici određuje domet u noćnim bitkama. Jedinica znači vidljivost 4'' (10 cm), dvojka 8'' (20 cm)… šestica 24'' (60 cm)…

Slika B3-2  - Puno malih tenkića iza kuće

I sada je na redu Primožev drugi potez. Sve nakon toga se odvija tako brzo da sam aparat u ruke uzeo tek jednom, dvaput :)

Prvo se Rommel sa ekipom zaletio i jurišao na observera u crkvi. Mislim, sa tenkovima u crkvu… strašno. Observer je izgubljen, ali se zaglavio jedan tenk :)

Primožu naravno dolazi jedan vod iz rezerve, 5 malih tenkova (Pz I i II). Pomiče ih do mog voda pješadije koji se kretao «at the double». Ne mora ni bacati kockice za vidljivost… zbraja koliko kockica može bacati za pucanje mitraljezima… pa to množi sa 2 i u rukama drži toliko kockica da se meni vrti u glavi. Srećom me gađa na 5+, pa se spašavam na 3+ tako da od 34 bačene kockice u napucavanju imam samo 4 uništene baze. Nakon toga ide assault i opet nekoliko baza mičem… i sada sam došao na svoje :)
Ne znam da li se radi o kontra-napadu ili sam ja u svom potezu jurišao na njega. Tako je bilo zanimljivo da mi u tom trenutku nije bilo važno tko napada, a tko se brani. Samo sam čekao da se Nikuhaku timovi zalete na Panzere jedinice i dvojke. Velika je zbrka na malom dijelu terena, jedna Nikuhaku baza gine, jedino zapaljeni Panzeri osvjetljavaju taj dio bojišnice, miris zapaljene boje sa tenkova u zraku… na kraju mi ostaju samo 3 baze, svi Nikuhaku timovi su izginuli. Rezultat bitke se može vidjeti na Slici B3-3.

 Slika B3-3

Da li je Primož stvarno morao žrtvovati tenkove u jurišu? Mogao je sa pristojne udaljenosti gađati moju pješadiju svaki potez sa 17 kockica. Vjerojatno je želio vidjeti kako Nikuhaku fanatici rade u jurišu :).
Vod tih malih tenkova košta 200+ Bodova, moj vod pješadije košta 360 bodova. Primož ima još mobilnih jedinica, a meni je propala šansa za osvajanje objektiva L

Na drugoj strani se ne dešava ništa posebno i čekam svoj potez.
Desnim krilom se krećem naprijed, HMG timove ostavljam u šumi… polako se krećem prema tenkovima… (Slika B3-04).

 
Slika B3-4

Primož ih u svom potezu povlači jer je vidio što radi Japanska pješadija u jurišu.

Bacao je i kockicu da li se razdanjuje. Noć je i dalje, onda u svom četvrtom potezu bacam dvije kockice i kreće dnevna bitka.

Na lijevoj strani pješadijski vod od tri baze uključuje Seishin (auto-pilota po riječima Primoža) i kreće se najkraćim putem prema objektivu. Kreću se čak i u Shooting fazi.

Primožu dolaze 6-Radovi iz rezerve (Slika B3-05), za svaki slučaj okreće jedan vod tenkova i ide prema desnom objektivu.

 
Slika B3-5

U tom trenutku bojišnicu prelijeće Rommelov avion i radi povijesnu fotografiju (B3-06) sa rasporedom jedinica :)
Slika B3-6

Teško je napisati što se točno nakon ovoga dogodio. Prvo ću se pokušati sjetiti lijevog, manje zanimljivog dijela ratišta. Primožu su došle i zadnje rezerve (2x 88mm AA top sa SMG komandom). Jedan top puca na ostatak mog pješadijskog voda u pokretu i ništa, drugi njegov top i komanda idu prema nebranjenom objektivu. Kako ja ne mogu stajati i boriti se, i dalje idem prema objektivu. Usput me napadaju i 6-Radovi, i ništa. U trenutku kada stižem do objektiva, okrećem se prema neprijateljski raspoloženim Nijemcima. Pokušam jurišati na SMG komandu 88mm topova i jedan 6-Rad i sve baze mi ginu u tom napadu :(

Na desnoj strani sam se primakao blizu objektiva. U šumi imam 5 baza (2 Nikuhaku tima). Iz daljine pucam sa AT topovima i jednog Panzera 38 napušta elitna posada, iz još jednog bježi posada tankih živaca nakon artiljerijskog bombardiranja…

Nakon toga se Panzeri 38 zalijeću na mojih 5 timova u šumi, napucavaju ih i jurišaju… ubijaju ih sve i nemam šanse za kontra-napad. Top prilikom se jadan tenk zaglavljuje, što meni ništa ne znači. U svom potezu šaljem još pješadije i 2inC (Regimantal standard), krećem u napad… primam veliki broj hitova od 8 tenkova, ne prolaze sve jedinica save, ali ponavljam napad još jednom, pa opet tridesetak kockica obrambene vatre… jedan hit mora ići na zadnji Nikuhaku tim… svi odreda padaju save...
Sada je oko stola već nekoliko ljudi i navijaju da Nikuhaku tim preživi (vjerojatno i sam Primož), Nikuhaku prolazi save… jedini je još operativan… jedna baza… ma ne, četiri vojnika sa improviziranim eksplozivnim AT napravama se pod kišom metaka zalijeću prema tenkovima… tri uspijevaju doći do tenkova… jedan tenk gori, iz dva od panike bježi posada… četvrti vojnik pada, u padu aktivira eksploziv i sva četvorica odu… tamo gdje ratnici idu…

 Na slici B3-07 se vidi situacija prije tog zadnjeg napada.

Uz malo više sreće, moglo je lako završiti i drugačije. Da Primožu rezerve nisu došle drugi potez, ja bih u trećem možda bio dovoljno daleko da me ne može stići i napucavati sa dvostruko više kockica.
Da sam i topove pomaknuo prema daljem objektivu, Primožu bi bilo puno teže.
Sada mogu nagađati što bi bilo da sam nešto drugačije odigrao, postavio… da se nešto bolje poklopilo… ma to nije važno.

Primož i ja smo odigrali zanimljivu partiju bez ikakvih kalkulacija. Igrali smo kao za publiku željnu akcije :)


Svim protivnicima mogu zahvaliti sa odličnu igru. Rado bih opet igrao protiv njih, na turniru ili prijateljske bitke. Svejedno!

-----------------------------------------------------

ČETVRTI DIO...

Komentar svoje liste i evantualnih promjena ću ipak ostaviti za sebe ;) i za neku drugu priliku.
Svjestan sam da trebam ubaciti bar jedan malo mobilniji vod u listu. Tenkovi ili konjica, ili oboje?


Organizacija - Kao i svaki put do sada, sve pohvale. Turnir nije bio ništa posebno organiziran, samo već standardno odlično J.  Stolovi su postavljeni na vrijeme, tereni su prekrasni, borbe su trajale skoro po planu, rezultati su objavljeni dan nakon turnira…

Protivnici - Odlični, bez natezanja treba li neko bacanje ponoviti, bez svađe da li se kroz nešto vidi ili ne… Fer igra i druženje iznad svega. Nije bilo nezadovoljnih nakon završetka turnira. Nije bilo razočaranih rezultatom, bar ja takve nisam vidio.


Ostalo - Odličan ručak, samo da nismo toliko čekali. Vrijeme skoro da nas je poslužilo; snijeg je padao pri povratku. Ne mogu se na ništa žaliti, a proveo sam odličan dan družeći se sa dobrom ekipom. E, da je u Zagrebu imati još par igrača i prostor.

Na kraju rezultati i poredak, kao što sam obećao...

Ovu sliku sam kopirao sa SLO foruma, a sve je pripremio Milči
Ne morate me tražiti na vrhu tablice ;)

Pobjednici turnira sa zasluženim diplomama :)


Za kraj zahvala Primožu za objektive i tokene koje mi je izradio (slika kada ih obojam); zahvala Edi za vožnju i društvo...

Vidimo se na nekom sljedećem turniru...

Sada nekoliko fotografija...

S01

S02

S03

S04

S05

S06

S07

S08

S09

S10

S11

S12

S13

S14

S15

S16

S17

T.

Nema komentara:

Objavi komentar