srijeda, 17. lipnja 2020.

Luchs, Wespe und Hummel (1/100 - 3d print)



3x ris, 3x osa, 3x bumbar... 3d print (jako, jako smrdljivi rezin)...
Išao sam nešto isprobavati sa njemačkom listom i bilo mi je žao kupovati originalne BattleFrontove modele. Za cijenu jedne (org) kutije, ovdje sam dobio tri kutije isprintanih tenkova.

Modeli dolaze od nekoliko dijelova... vozilo i odvojene gusjenice, kupola... Modeli su dobro isprintani, mrežica postoji tako da mogu zaboraviti wash...

Stavljen crni prajmer. Nakon sušenja se i dalje osjeti smrad plastike...

Usporedba BF i 3d print modela.

Modeli dobili osnovnu boju, a neki i malo kamuflaže...

Na sve sam stavljao trobojnu kamuflažu (na komandu dvobojnu).

Modeli su obojani, bez velikog isticanja detalja...

Stavio sam oznake i minimalno dry brush...

Budući da sam bio prilično skeptičan na 3d print, na kraju vozila nisu ispala tako loše. Nedostaje posada, neki detalji... Za testiranje liste su i više nego dobri.

Tom (2020-06)

Nema komentara:

Objavi komentar