četvrtak, 11. lipnja 2020.

FoW BattleReport, LW, 100 pts... (Bitka za Mamuticu)




IVAN
Hero Rifle Battalion - 33 PTS
- Hero Rifle Battalion HQ (2x SMG) - 2pts
- Hero Rifle Company (10x Rifle/MG, 1x Komissar, 2x AT Rifle) - 11 pts
- Hero Rifle Company (7x Rifle/MG, 1x Komissar, 2x AT Rifle, 2x HMG) - 10 pts
- 82mm Mortar Company (6x 82mm Mortar) - 4 pts
- 120mm Mortar Company (6x 120mm Mortar) - 6 pts
------------------------------------------------------
SUPPORT - 66 PTS
- Heavy Tank-killer Company (4x 57mm AT Gun) - 12 pts
- Heavy Tank-killer Company (4x 57mm AT Gun) - 12 pts
- BA-10 Armoured Car Platoon (3x BA-10 45mm) - 2 pts
- KV-1 Guards Heavy Tank Company (4x KV-1 76mm) - 16 pts
- T-34 Tank Company (3x T-34/76, 3x T-34/85) - 24 pts
------------------------------------------------------
Fortress Europe Soviet Command Cards - 1 PTS
  Lucky Card - 1 pts
----------Total Points: 100


EDO
Veteran Armoured Rifle Company - 40 PTS
- Veteran Armoured Rifle Company HQ (2x SMG, 1x M3 half-track 0.50 cal) - 3pts
- Veteran Armoured Rifle Platoon (4x Rifle, 4x Bazooka, 2x LMG, 1x 60mm Mortar, 2x M3 half-track 0.30 cal, 2x M3 half-track 0.50 cal)- 15 pts
- Veteran Armoured Rifle Platoon (4x Rifle, 4x Bazooka, 2x LMG, 1x 60mm Mortar, 2x M3 half-track 0.30 cal, 2x M3 half-track 0.50 cal)- 15 pts
- Veteran Armoured 57mm Anti-tank Platoon (3x 57mm AT Gun) - 4 pts
- Veteran Armoured M4 81mm Mortar Platoon (3x 81mm Mortar) - 3 pts
------------------------------------------------------
SUPPORT - 45 PTS
- M12 155mm Artillery Battery (4x M15 155mm) - 12 pts
- P-47 Thunderbolt Fighter Flight (2x P47) - 9 pts
- Veteran M4 Sherman (76mm) Tank Platoon (4x M4 sherman) - 22 pts
- Universal Carrier Patrol (British Allied Unit)(3x UC) - 2 pts
------------------------------------------------------
D-Day American Command Cards - 15 PTS
  Command Card FTP Platoon 7 (2 selected)
  Add one M1 Bazooka team (per card) for +1 point. (1 selected)
----------Total Points: 100

------------------------------------------------------------------------------------


Deployment:
Prilikom postavljanja morao sam donijeti odluku na koji ću objektiv krenuti. kako je Ivan postavio svoje AT topove na brdo u sam kut table, a druge je imao u zasjedi odlučio sam se da idem na objektiv koji sam postavio izvan njegove deployment zone. Na taj način odmah sam iskljucio vod njegovih AT topova koji su mi jedna od većih prijetnji. Iskoristio sam sperhead movement svojih recon timova i prebacio gotovo cijelu vojsku prema objektivu. AR sam ostavio u vozilima kako bi što dalje mogao stići u prvom potezu. Jedino je artiljerija ostala stacionarna da radi malo štete.

1. potez:
Jurnuo sam prema objektivima sa AR vozilima i Shermanima, da bi se tamo što prije ukopao. Jedan vod FTP je krenuo aktivno prema Ivanovim položajima kako bi pokušao spriječiti/odmaknuti ambush AT topova što su na kraju i uspjeli, a drugi cilj im je bio mogući napad na mortare kako me nebi u miru mogli iskopavati sa svojim reroll to hitom.
U shooting fazi sam uspio artiljerijom pogoditi sa Time on target  pješadiju, ubiti par baza, ali i pinati ih, što ga je kasnije usporilo u napredovanju njegove pješadije.


------------------------------------------------------------------------------------

2. Potez:

Nastavljam kretanje prema objektivu, izbacujem AR sa strane s koje dolaze Ivanove rezerve kako bi spriječio eventualni brzi napredak tenkova. Radim pritisak sa FTP prema Ivanovim mortarima i potencijalnom mjestu izbacivanja zasjede. Usput pucam prema njegovom drugom vodu pješadije i radim neznatnu štetu. Malim mortarima iz vozila isto pucam po tom vodu pješadije kako bi ga natjerao da se makne sa ukopanih pozicija. Sa velikom artiljerijom bježim od dometa AT topova tako da oni ne pucaju. Shermani idu u presretanje BA-10 te ih onesposobljuju potpomognuti vatrom iz 57mm AT topova i .50 mitraljezima sa vozila.


U drugom potezu Ivanu dolaze oba voda tenkova iz rezervi, 10 komada i tad shvaćam kakvu sam glupost napravio. Ostavio sam mu sve tenkove na vjetrometini da me gađa u leđa. Na svu sreću Ivan ne uspijeva napraviti nikakvu štetu na njima zbog svojeg lošeg rolla kockica. Napokon izbacuje AT topove iz zasjede, ali mora ih stavljati u šumu jer se moja pješadija dosta pomaknula prema njegovim položajima.
Nastavlja napredovanje pješadijom u šumu. Sa teškim tenkovima ubija 2 bazuke mitraljezima i još jednu u assaultu. Tu se pokazala i moja druga velika greška gdje sam ostavio bazuke prve na udaru tenkova, a običnu pješadiju u pozadini. Drugi AR vod je ostao još u vozilima tako da njegove bazuke nisu pomagale u Defensive Fire-u. Kako nisam imao neke šanse u protunapadu povukao sam se. Ostali vodovi pretrpjeli su neznatnu štetu u Ivanovoj vatri (par baza pješadije i jedan 57mm top).

------------------------------------------------------------------------------------

3. Potez:

Konačno dolaze avioni! U jednom potezu naprave ono za što ih držim u listi. Ubiju 2 tenka i 1 bailaju. Njima se priključuju Shermani koji nažalost ubijaju još sam jednog T-34, a drugi se spasi sa double bailom. Kamioničići sa svojim mitraljezima teroriziraju pješadiju u šumi, koja ostaje na par baza i koju dovršava pješadija u napadu. Drugi dio pješadije čiste Ivanove male mortare u shootingu i napadu te smanjuje daljnju prijetnju. Artiljerija  nažalost ne uspijevaju pronaći svoju metu da malo oslabi Ivanove AT topove.


Ivan uspijeva vratiti posadu u svoje tenkove, s kojima mi ubija 2 Shermana. Artiljerijom mi ubija nekoliko baza pješadije i što je najvažnije cijeli HQ. Naivno sam ih izvadio bez neke potrebe na polje, bacio 1 i 1 za njihov save, te 2 da prebacim komandira. I tako sam ostao obezglavljen što bi vjerojatno imalo utjecaja da smo nastvili partiju i nakon treće poteza. Pošto je bio kraj Ivan je krenuo sa svojim teškim tenkovima u napad, uspio proći DF, ali je na kraju ostao bailan od bazuke u protunapadu. Tu smo završili partiju.

Završne borbe oko objektiva

Da je bilo vremena ključan bi bio 4. potez u kojem bi ili ja njemu uspio ubiti par tenkova sa Shermanima ili bi on meni ubio njih i to bi vjerojatno odredilo pobjednika, ali što bi bilo kad bi bilo ostavimo za priče uz pivu. Razlog zašto nismo završili su uprave takve priče uz pivu, te što nam je posebno drago, dolazak i družnje sa nadam se novim članom naše male Fow zajednice, Markom.

Bilo je ovo odlično druženje u ponovno bacanje kockica nakon 3-4 mjeseca.
   
Napisao Edo
Posložio Tom (2020-06)

Nema komentara:

Objavi komentar