petak, 30. svibnja 2014.

Najbolji bojači 15mm WW2 modela



Evo još jedne teme koja bi vas mogla zanimati :)

Kako ne postoji način da "natjeram" vrhunske bojače da sudjeluju u nagradnoj igri i obojaju po jednu bazu sa par vojnika i pošalju je, to ću napraviti na malo drugačiji način.

Nema nagradne igre :)

Ja ću naručiti po jednu bazu od nekoliko vrhunskih majstora bojanja (po vašoj preporuci) i nakon toga svi zajedno možemo glasati za najbolje obojanu bazu. Sve pristigle baze ću odnijeti na slikanje, slike ću postaviti na blog, a svi zainteresirani će moći glasati na najbolji rad.

Baze naručujem i plaćam pa prema tome mogu sa njima raditi prilog za blog.
Najbolji rad neću nagraditi, ali ću jednom sretnog sudionika glasanja "obasipati" TomZG kockicama. Imena svih koji će sudjelovati u glasanju automatski ulaze u jednu kutiju iz koje se onda, na kraju glasanja izvlači samo jedan papirić. Sretni dobitnik dobije 5 kockica u raznim bojama (postoji samo 5 kompleta ovih kockica, a već su dva na putu novim vlasnicima).

Dakle, nije nagradna igra i ne morate raditi bilo što osim glasati na najbolje obojanu bazu ako želite.
Ja ću pokušati predstaviti najbolje bojače i to je to.

Koliko će ih se odazvati i koliko ću mjesečno baza naručivati, ovisi o puno toga.
Vidjet ćemo što će od svega ispasti. Ne očekujem previše ;)

Već dogovaram jedan posao. Trenutno razrađujemo detalje, ali moj uvjet je bio da na bazi budu 4 vojnika u različitim uniformama. Mogao sam birati između između Nijemaca (Heer Pioneer/Heer Panzergrenadier, Heer Grenadier, SS-Panzergrenadier, Fallschirmjager), Britanaca (Regular Infantry, Commando, Paratrooper, Canadian (in greener uniform)) ili Amerikanaca (Paratrooper, Regular Infantry, Winter/Greatcoat, Armoured Rifle fig. in Camo (Normandy) or Infantry In green M1943). Nisam se mogao odlučiti pa ću vidjeti što je bojano tek kada otvorim paket :)
Vojnici neće biti na bazi nego na malim novčićima.
Čim mi narudžba stigne, sve ću poslikatui i objaviti na blogu zajedno sa informacijama o bojaču (ime i link na stranicu/blog).

Nakon toga sljedeća narudžba i tako dok je sredstava na računu i naravno zainteresiranih.
Moram li napomenuti da netko može donirati jednu vrhunski obojanu bazu, a ja platim poštarinu :)

Imate li preporuku za vrhunske bojače 15mm WW2 vojnika?

  T.

Nekim bojačima sa ovih prostora sam se javljao mailovima, porukama i ništa. Neka se slobodno jave ako misle da se mogu naći u ovoj kategoriji. Ja mislim da to zaslužuju.

Nema komentara:

Objavi komentar