četvrtak, 8. svibnja 2014.

Želite li igrati FoW, a nemate modele?

FoW za sve!


Ne moram pisati kako je FoW skupa igra. Svi se čudimo jer je malo novih igrača. Nije nam jasno zašto "klinci" ne igraju FoW. Ljudi obično kupe modele za jednu listu (tenkovsku) i onda tu listu nadopunjuju mjesecima. Neki ostanu samo na njoj, drugi kupe još bar jednu da mogu igrati protiv prijatelja, poznanika...

Razmišljam kako bi bilo lijepo kupiti jednu Army listu (box), složiti je i obojati, i omogućiti ljudima koji nemaju sredstava (ili vremena) da i sami kupe modele za igru. Ja imam puno prijatelja koji bi odigrali jednu partiju, vidjeli bi kako se igra FoW, ali ne mogu u ovom trenutku izdvojiti minimalno 150 eura za bar tenkovsku listu.

Prije par minuta sam dućanu Carta Magica poslao mail sa molbom za sponzorstvo jedne FoW Army liste, točnije 7. američke oklopne divizije pa ćemo vidjeti što će biti. Ja bih modele složio i obojao (može mi netko i pomoći) tako da bilo tko može igrati FoW, bilo u prijateljskim bitkama bilo na turniru. Modeli će biti kod mene da ne bi dobili krila, ali dostupni su svima :)

Napravio bih poseban blog koji će pratiti akcije ove vojske, a svaki igrač koji je koristi morat će nakon odigrane partije (u roku par dana) poslati kraći komentar na igru (FoW), na odigranu bitku...

Možda dućan CM nije trenutno u mogućnosti bilo što donirati. Teška je situacija i nije lako odreći se čiste zarade.

Ima li zainteresiranih za sponzorstvo? Već spomenuti Army box trenutno košta "samo" 600 kuna (oko 80 eura).
Ukoliko mislite da se radi o prevari i da ovim mislim dobiti listu za igru koju ću samo ja koristiti onda nemojte sudjelovati. Vrijeme će pokazati da li želim omogućiti igranje FoW-a svima koji to žele, ili mislim samo na to kako ću nekoga prevariti.

Ja ću za svaki slučaj rezervirati box. Ako ga dobijem od dućana CM ili se skupi dovoljno sredstava za kupnju, potrudit ću se da ga u rekordnom roku sredim za igru :)

Hoće li 7. USA oklopna divizija oživjeti u našoj maloj FoW zajednici? Nadam se da hoće.

  t.

 Savjete, komentare i kritike očekujem što ne znači da će ih biti previše. Slobodno ih šaljite na moju mail adresu: tomislav.borosa@inet.hr

 Hvala!

Ništa od donacije. Skoro da nema zainteresiranih za pomoć oko skupljanja i bojanja jedne oklopne liste.
Da ne ostane samo napisan prilog bez bilo kakve akcije na kraju, odlučio sam (čim obojam sebi po jednu listu za svaki period), srediti MW/LW listu sa StuGovima ili Shermanima. To će biti lista sa recimo komandom i 4 voda po tri tenka. 
Lista će biti dostupna svima. Još samo da nađemo mjesto i terene za igru. 
Do tada se igramo u Ljubljani jednom mjesečno :)

 t.


Nema komentara:

Objavi komentar