srijeda, 19. listopada 2016.

FoW - Bojanje SS-ovaca (GBX18 SS-Panzergrenadierkompanie)


Svi modeli iz boxa su obojani

Već nekoliko godina po meni najbolji BF box ikada stoji mi u kutiji. Radi se o boxu SS pješadije koji osim HQ-a ima 3 baze snajperista i dvije sa panzerschreck timovima, ima dva puta po 9 baza pješadije (komanda plus 8 puta MG), zatim vod sa komandom i četiri HMG tima i na kraju komanda i 3 AT topa od 7,5cm. Ukupno HQ i četiri voda ili recimo 700+ bodova za C/V Late War listu.
Sami pogled na količinu metalnih modela unaprijed je poništio svaku moju želju da ove malce jednom izvedem u bitku. Srećom se pojavio netko tko bi to mogao odraditi umjesto mene :).

 
 
 
 
Komanda, prvi pa drugi vod, hmg i na kraju at vod

Dogovor oko bojanja i cijene je bio jako brz i jednostavan. Što se mene tiče, nikakvo kompliciranje, ali sam zahtijevao maskirne uniforme… baziranje standardno, ostalo kako već ide. Brzina bojanja totalno nebitna.

 
 
 
Neki detalji

Nakon otprilike mjesec i pol modeli su bili sređeni… preuzeo sam ih.
Na prvi pogled, dok sam ih preslagivao iz transportnog kofera u moju kutiju, izgledali su mi dobro. Drugo gledanje doma i primijetio sam prve male nedostatke… iako su sve baze bile lijepo uređene, uniforme maskirne… lica su bila nekako plastična. Prvo sam pomislio da nije stavljen wash niti nakon njega druga boja. Nije bojano remenje nego je ostavljan crni prajmer ili boja. Uniforme su bile maskirne, tj. nekakva proljetna i jesenska kamuflaža mada nisam siguran koliko je povijesno ispravna, ali to je sada manje bitno. Vide se sitne točkice na zelenoj ili smeđoj boji uniforme i za mene dovoljno… Za sada je ukupni dojam dobar.
Okrećem modele i ništa od opreme nije obojano. Nije obojana čuturica za vodu, torbica, kutija za gas-masku… niti remenje, dalekozor kod zapovjednika… Dojam se znatno kvari. Onda primijetim neke male detalje i stvarno lijepo odrađeno baziranje…
Kasnije isti dan ponovo vadim modele… Lijepo je vidjeti obojanu listu i za igranje je stvarno dobra. Uzimam jednu bazu… sa samo nekoliko centimetara gledam detalje… nema ovdje više slojeva, nema washa i nisu izvučeni detalji koje bih ja napravio. Puške su obojane u smeđe, metalni dijelovi u metalik sivu boju… Drveni dio na puškama je isto kao i lice nekako plastičan… nedostaje wash, pa izvlačenje rubova u svjetlijom bojom… ja bih poradio na takvim detaljima i lista bi bila obojana u najboljem slučaju za nekoliko mjeseci ako je hitno. Ako nije onda bi modeli bili u kutiji kao i do sada, godinama.

Dodatna oprema nije bojana, bar se tako vidi na prvi pogled

Bojaču sam poslao poruku na koju mi je brzo odgovorio. Rađen je wash, ali ga je highlight pojeo.
Zatim kaže da za remenje, torbice i sve ostalo od kože u knjizi Grey Wolf piše da treba biti crne boje. On je to bojao tamno sivom, pa crni wash i na kraju lagani grey highlights. Moram pogledati još jednom.

 
Komanda i prvi vod u polju :)

Što reći, kada izračunam koliko bi me koštalo ljepilo za ovih tridesetak baza, pa boje i bar dva, tri nova kista, masa za podlogu, jedan veći prajmer… to je već skoro pola novaca koliko sam platio za bojanje. Da li bih ja nekome ovo bojao za svega par kuna po bazi pogotovo sa maskirnom uniformom? Nikako!
Da li bi ovi modeli ikada ugledali svjetlo dana da su čekali moje bojanje? Teško i toga moram biti svjestan.
Da sam platio standardnu cijenu za bojanje imao bih pravo prigovarati, ovako… nema šanse. Modeli su spremni za igru, a pomisao da ću možda jednog dana obojati bar torbice i remenje pada u vodu jer je na sve figure išao zaštitni lak.
Nismo se ni dogovarali što će sve biti obojano niti koliko detalja mora biti. Bilo mi je neugodno i spomenuti s obzirom na dogovorenu cijenu.

 
 
AT topovi 7.5cm (PaK40)

Jesam li na kraju zadovoljan bojanjem s obzirom na sve napisano. Moram biti.
Za ovoliku količinu sitne pješadije prilično lošeg izljeva cijena nije visoka. Sada mogu igrati još nekoliko lista zahvaljujući ovome. Napokon imam MG pješadiju sa nekoliko Panzerfaust timova pa prema tome mogu biti Rifle/MG ili MG plus opcija da su i Rifle/MG ili MG Pzfaust timovi. Dodam li timovima nekoliko polu-gusjeničara, evo još jedne liste :).

Uostalom, ako ću imati vremena… tko zna, možda ih jednom i malo popravim :).

Fotografije sam ubacivao onako, bez nekog reda... samo da popune tekst :).

T.

Nema komentara:

Objavi komentar